کد خبر 1007862
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۴
منصوریان

سرمربی ذوب آهن ابراز امیدواری کرد که بردهای تیمش ادامه‌دار باشد.

به گزارش مشرق، علیرضا منصوریان بعد از ظهر پنج‌شنبه پیش از بازی تیمش مقابل ماشین‌سازی تبریز اظهار کرد: فردا بازی سختی خواهیم داشت چون ماشین‌سازی مربی جوانی دارد و فوتبال خوبی را ارائه می‌دهد. ماشین‌سازی جزو تیم‌هایی است که فوتبال خوبی ارائه می‌دهد. خدا را شکر هفته قبل اولین بردمان را کسب کردیم وامیدواریم فردا این مسیر را ادامه دهیم. هر چند کار سختی داریم ولی به فکر کسب سه امتیاز هستیم.

بیشتر بخوانید:

شهر خودرو به دنبال جایگاه پرسپولیس

سرمربی ذوب‌آهن درباره ناکامی‌های تیمش در این فصل گفت: تیم ما در دو بخش دچار بدشانسی شده است. خلق موقعیت برای ما آسان است و می‌توانیم خیلی راحت با دروازه‌بان تیم حریف تک به تک شویم اما گل نمی‌زنیم. در بخش دفاعی هم دچار بدشانسی شدیم. به داوران احترام می‌گذارم اما در هفت بازی نخست این فصل از داوری متضرر شدیم و حدود ۱۰ امتیاز را از دست دادیم. اعتقاد من و مدیرعامل باشگاه این است که باید از داوران حمایت کنیم ولی ما از داوران آسیب خوردیم.

او ادامه داد: نکته دیگر هم تلاش مضاعف است. تلاش بیش‌تر ما را از این وضعیت خارج می‌کند و موجب موفقیت تیم می‌شود.

منصوریان با اشاره به برنامه تیمش برای این دیدار یادآور شد: با تلاش بازیکنان، سعی‌مان برای کسب سه امتیاز است. کسب سه امتیاز در بازی با ماشین سازی دشوار است. با این وجود تیم ما از نظر روحی و روانی به شرایط خوبی رسیده است. از سویی ما نمی‌توانیم بیش از این امتیاز از دست بدهیم و موجب رنجش خاطر هواداران شویم. ما باید با اندیشه برد وارد زمین شویم.

سرمربی ذوب آهن درباره افت ماشین‌سازی در فوتبال ایران با وجود سابقه بیش‌تر نسبت به تراکتور و کاهش هواداران این تیم در تبریز گفت: به نظرم به ماشین سازی کم توجهی شده است. در گذشته طرفداران ماشین سازی بیش از تراکتور بود. نمی‌توان قطب دوم را برای این تیم به کار برد. شاید نگاه کم‌تری به این تیم شده است. شاید در سال‌های افت تیم‌های تبریزی، صعود تراکتور به لیگ برتر موجب شد تواجهات بیش‌تری به این تیم شود. هر تیمی که اول صعود می‌کرد، این حمایت نصیبش می‌شد. ماشین‌سازی تیم قابل احترامی است. این شرایط در اصفهان هم حاکم است. تنها تفاوت ذوب‌آهن و سپاهان در منابع مالی دو تیم است. هر دو تیم در ۱۰ سال گذشته نایب قهرمان آسیا شدند و توانستند در لیگ‌ برتر و جام‌ حذفی به قهرمانی برسند. با این حال به اندازه قدمت ماشین‌سازی به این تیم توجه نشده است.

وی در ادامه نشست خبری، به وقت کشی رایج در فوتبال ایران پرداخت و گفت: اکنون در فوتبال کشورهای عربی وقت کشی وجود ندارد اما در لیگ برتر ما مرتب وقت کشی می‌شود. مثلا ۱۰ بار مجبور به انجام بازی جوانمردانه در هنگام زمین خوردن بازیکن حریف می‌شویم. فکر می‌کنم ما در زمان بازی مفید از آسیا ۴ دقیقه و از فوتبال اروپا ۸ دقیقه عقب هستیم. این اتفاقات در لیگ فوتبال ما نهادینه شده است. به همین دلیل وقتی مردم فوتبال ایران را با جهان مقایسه می‌کنند، متوجه کاستی‌ها می‌شوند. باید فرهنگ فرپلی اصلاح شود. مربیان از بازیکنان خود بخواهند زمین نخورند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس