کد خبر 1007598
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۲
دنیزلی

سرمربی تیم فوتبال تراکتور با بیان اینکه این تیم در پایان فصل به اهدافش خواهد رسید گفت: هواداران باید به تیم انرژی و قدرت مثبت بدهند.

به گزارش مشرق، مصطفی دنیزلی ضمن بیان آخرین وضعیت تیم تراکتور، خطاب به هواداران اعلام کرد که قطعا تیم به هدف‌گذاری انجام شده خواهد رسید.

دنیزلی در ادامه صحبت هایش با رسانه باشگاه تراکتور گفت: امروز من این مصاحبه را برای هواداران، جامعه، بازیکنان و مدیران تیم انجام می‌دهم. ما در سه هفته شکست خورده‌ایم؛ البته در بعضی از بازی‌ها خوب بودیم و در بعضی از بازی‌ها هم عملکرد خوبی نداشتیم و اکنون روی بازیکنان فشار روانی وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

سپاهان با شکست تراکتور صدرنشین ماند

وی ادامه داد: از هواداران درخواست دارم که از این شرایط تاثیر منفی نگیرند. سال قبل تراکتور تا پایان هفته دهم پنج بازی داخل خانه و پنج بازی خارج از خانه انجام داده بود و ۱۶ امتیاز داشت، اما امسال شش بازی خارج از خانه و چهار بازی داخل خانه انجام داده‌ایم و ۱۷ امتیازی هستیم.

دنیزلی با تاکید بر اینکه قطعا به هدفمان خواهیم رسید، گفت: فردا نیز در زمین تمرین سر پا خواهیم ایستاد؛ سخنانم خطاب به بازیکنان، مدیریت و مالک باشگاه است. می‌دانم که تیم نواقصی دارد، اما در پایان فصل به هدفمان می‌رسیم.

وی ادامه داد: گاه در فوتبال هفته‌هایی وجود دارد که تیم نتیجه نمی‌گیرد و این موضوع چندان مهم نیست. عمر من در مسابقات فوتبال گذشته و فصل‌های بدی را سپری کرده‌ام ولی همیشه به هدفمان در پایان فصل رسیده‌ام.

وی با بیان اینکه یک سوم مسابقات لیگ نوزدهم سپری شده است، گفت: ما پنج بازی از هفت مسابقه بعدی را در تبریز برگزار خواهیم کرد و همه در پایان نیم فصل جایگاهمان را خواهند دید. بنده از هواداران خواهش می‌کنم که مثل همیشه به تیم انرژی و قدرت دهند، ما به هواداران اعتماد داریم آنان اعتماد بیشتری به تراکتور داشته باشند.

دنیزلی خاطرنشان کرد: بازیکنانم در زمان پیروزی چندان ستایش نمی‌شوند، ولی با کوچکترین اشتباه مورد انتقاد قرار می‌گیرند. بنده پشت تیم و بازیکنانم هستم و کسی از این موضوع شک و شبهه نداشته باشد.

سرمربی تراکتور در بخش دیگر سخنانش اظهار کرد: بنده در طول سی سال سرمربیگری، هیچگاه با رسانه‌ها به مشکل نخورده‌ام؛ اما اینجا برای شرکت در نشست‌های خبری قبل بازی، باید تیم را رها کرده و پس از طی ۴۰ کیلومتر به  محل برگزاری نشست خبری برسم. این موضوع باعث عدم‌ حضورم در تمرین تیم و قطع ارتباط با بازیکنان می‌شود، لطفا رسانه‌ها در این زمینه ما را درک کنند. من در تمامی نشست‌های خبری تبریز حضور دارم.

دنیزلی تصریح کرد: هواداران کمک حال تیم باشند و فکر سایر مسائل را نکنند. قطعا به هدفمان خواهیم رسید.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس