سوریه جنگ حمله نظامی

العهد گزارش داد: شبه نظامیان وابسته به ترکیه به اقدامات تروریستی در تل ابیض و راس العین ادامه می دهند و اثاثیه منازل مردمانی که از دست اقدامات وحشیانه آنها فرار کرده اند، را به یغما می برند.

به گزارش مشرق، العهد گزارش داد: شبه نظامیان وابسته به ترکیه به اقدامات تروریستی در تل ابیض و راس العین ادامه می دهند و اثاثیه منازل مردمانی که از دست اقدامات وحشیانه آنها فرار کرده اند، را به یغما می برند.

بیشتر بخوانید:

در شمال غرب سوریه چه می‌گذرد؟

این رسانه می نویسد: ارتش ترکیه و گروههای تروریستی مورد حمایت که در راس العین و تل ابیض دست به فساد، سرقت و ارتکاب اقدامات ضدبشری می زنند و این مشابه اقداماتی است که آنها در عفرین مرتکب شدند.

العهد به نقل از جوانی به احمد که در مرکز اسکان آوارگان در شهرک صفیا در حومه حسکه قرار دارد، آورده است: ما منزلمان را ر راس العین رها کردیم. ارتش ترکیه و شبه نظامیان وابسته به آن هنگام ورود به شهر دست به اقدامات ضد بشری زدند. وضعیت ما به مثابه وضعیت کسانی است که خانه و دارایی ها و اراضی خود را رها کردند. یکی از همسایگان به ما گفت که شبه نظامیان وابسته به ترکیه دست به چپاول خانه ها می زنند و از اثاثیه و ادوات منزل چیزی نمانده است. این تروریستها بر اثر اموال دزدی به جان هم افتاده اند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 4
  • سعید IR ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
    2 1
    باید مقابله کنیم باهاشون
  • IR ۲۱:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
    3 4
    یه دروغی بگید که لااقل عوام قبول کنه
    • IR ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۵
      0 1
      کار آمریکاست.!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس