ستاد کل نیروی های مسلح - کراپ‌شده

ستادکل نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه نیروهای مسلح با هرگونه ماجراجویی و قلدری آمریکا مقابله خواهند کرد، تحریم نیروهای مسلح از سوی آمریکا را اقدامی تبلیغاتی و از روی استیصال برشمرد.

به گزارش مشرق، ستاد کل نیروهای مسلح در بیانیه‌ای اقدام اخیر رژیم استکباری آمریکا در تحریم این ستاد و برخی اشخاص حقیقی و حقوقی جمهوری اسلامی ایران را تبلیغاتی، منفعلانه و در عین حال بی خاصیت و از روی استیصال ارزیابی کرد.

بیشتر بخوانید:

آمریکا ۹ فرد و یک نهاد ایرانی را تحریم کرد

در این بیانیه آمده است: در ۱۳ آبان ۹۸ و در روزی که ایران اسلامی فریاد استکبارستیزی و استقلال خواهی خود را در سراسر کشور علیه دولت دیکتاتور، قلد و مستکبر آمریکا طنین انداز کرد، کاخ سفید در تداوم تحریم‌ ظالمانه علیه ملت ایران به زعم خود تحریم های جدیدی را علیه اشخاص و نهادهای حاکمیت و به طور خاص نیروهای مسلح اعمال کرد؛ خال آنکه از فردای انقلاب اسلامی، تحریم های ایالات متحده آمریکا علیه مجموعه نیروهای مسلح آغاز شده و تا کنون بدون وقفه تداوم داشته است.

این بیانیه می‌افزاید: مجموعه نیروهای مسلح کشور به گواه تجربه دوران دفاع مقدس توانست به خوبی این تهدیدها را به فرصت تبدیل کند که توان بازدارندگی پیشرفته کشور در حوزه موشکی، دریا، زمین و هوا، نمونه روشنی از این توانمندیهای دفاعی است و دولت آمریکا به خوبی میداند که اقتدار و پیشرفت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با اتکاء به ظرفیت‌های درون کشور حاصل شده و هیچ گاه وابستگی در این حوزه وجود نداشته است.

ستادکل نیروهای مسلح در ادامه این بیانیه آورده است: استقامت و ایستادگی ملت ایران مقابل تحریم‌های ظالمانه و غیرانسانی دولت ترامپ که پس از خروج آن کشور از توافق برجام، حاکمان کاخ سفید را عصبانی کرده است، اکنون برای سرپوش نهادن بر این فضاحت و شکست‌های پی در پی منفعلانه به اقدامات تبلیغاتی و نمایشی رو آورده است. اقداماتی که همچون تحریم های گذشته محکوم به شکست بوده و بدون تردید، ملت، دولت و حاکمیت نظام اسلامی را در پی گیری اهداف اسلامی بیش از پیش متحد و منسجم تر خواهد کرد.

در پایان این بیانیه تصریح شده است: ستادکل نیروهای مسلح در ادامه راهبردهای مقتدرانه خود، تحت فرماندهی فرمانده معظم کل قوا (مد ظله العالی) به مراتب قویتر از گذشته با تقویت و افزایش توان دفاعی و بازدارندگی، با هرگونه ماجراجویی و قلدری آمریکا مقابله خواهد کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس