کد خبر 1007365
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۵
اسماعیلی سخنگوی قوه قضائیه

اسماعیلی گفت: در رابطه با تصادف پورشه سوار در اصفهان بوده که برخی گفتند دادگاه اصفهان فرد متهم را به پرداخت دیه و مجازات جایگزین حبس محکوم کرده است که اشتباه است.

به گزارش مشرق، سخنگوی قوه قضائیه در ادامه دوازدهمین نشست خبری خود در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران گفت: در رابطه با تصادف پورشه سوار در اصفهان بوده که برخی گفتند دادگاه اصفهان فرد متهم را به پرداخت دیه و مجازات جایگزین حبس محکوم کرده است که اشتباه است.

اسماعیلی ادامه داد: دادگاه راننده را به پرداخت دیه یک نفر و پرداخت ۱۰ فقره دیه جراحات و سه سال حبس که یک سال آن تعلیق شده، محکوم کرد و چون پول دار بوده و سفر خارج از کشور داشته دو سال ممنوع الخروج شد.

وی گفت: این فرد به مطالعه دو کتاب در رابطه با کرامت انسان و چهار شبانه روز در ماه، کار در مراکز بهزیستی و نگهداری از معلولان حوادث رانندگی محکوم شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
    8 0
    این فرد به مطالعه دو کتاب در رابطه با کرامت انسان و چهار شبانه روز در ماه، کار در مراکز بهزیستی و نگهداری از معلولان حوادث رانندگی محکوم شده است.
  • IR ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
    1 1
    خب شد ۲سال زندان,۱سال ,۴شبانه روز کار در بهزیستی که شاید با پول بخره!دیه و۱۰فقره دیه جراحات و۲سال ممنوع الخروجی حالا همون زندان میشه یا علاوه بر اون ۲ساله؛این تصادف عادی نبوده وآیا این جزای کسیست که بچه مردمو باجسارت بکشه وبگه دیه شو میدم!حداقل حداقل ۵سال حبس,باز شماعالمید!
  • IR ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
    4 1
    دم قاضی گرم . باید می‌فرستاد بیمارستان سوانح سوختگی ۱۵ خرداد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس