کد خبر 1007176
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۱
سعید آذری

مدیرعامل باشگاه فولاد گفت:من به عنوان مدیرعامل باشگاه فولاد موظف هستم از هواداران به خاطر این نتیجه عذرخواهی کنم ولی آنها خودشان دیدند که بچه‌های ما تلاش‌شان را کردند.

به گزارش مشرق، سعید آذری، مدیرعامل باشگاه فولاد بعد از شکست تیمش مقابل پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز شاهد یک مسابقه متعادل بودیم و فکر می‌کنم سهم دو تیم یک امتیاز بود. بازیکنان ما تا حد توان در این مسابقه جنگیدند ولی برگ برنده امشب ما تماشاگران بودند. 

بیشتر بخوانید:

واکنش جالب بیرانوند به بطری‌های پرتابی

وی افزود: بعد از سال‌ها فوتبال خوزستان به حداقل سهمیه هواداری‌اش رسید و این یک نقطه مثبت برای ما باشد. در مورد مسابقه هم باید بگویم عادلانه‌ترین نتیجه مساوی بود. بعضی مواقع در فوتبال حوادث باعث می شود تا یک تیم برنده شود و من تصور می‌کنم لغزندگی زمین و اینکه توپ به دست بازیکنان ما خورد باعث شد تا پرسپولیس برنده شود.

مدیرعامل فولاد گفت: از این حوادث برای هر کسی اتفاق می‌افتد. از جواد نکونام و بازیکنان فولاد هم ممنون هستم. مطمئن هستم تیم نکونام به روزهای خوبش نزدیک می‌شود.

آذری در خصوص شکایتی که از شکاری صورت گرفته افزود: در مورد شکاری باید ذوب‌آهنی‌ها صحبت کنند ولی من این پرونده را دنبال کرده بودم و از جریاناتش باخبرم اما اجازه دهید باشگاه ذوب‌آهن خودش در این مورد صحبت کند. اتفاق خوبی که رخ داده این است که سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن در این زمینه صحبت کرده و اجازه دهید یکی دو روز دیگر بگذرد تا در موردش حرف بزنم.

وی در خصوص رفتارهای تماشاگران بعد از پایان این مسابقه گفت: از زمانی که به اینجا آمدیم جلساتی پی‌درپی برگزار کردیم و این را جا انداختیم که فلسفه فوتبال فلسفه دوستی و رفاقت است. من این پیروزی را به بازیکنان پرسپولیس تبریک می‌گویم و شما مطمئن باشید فرهنگ هوادار خوزستان فوق‌العاده است و دیدید  که هیچ مشکل خاصی با وجود حضور 25 هزار تماشاگر نبود. من به عنوان مدیرعامل باشگاه فولاد موظف هستم از هواداران به خاطر این نتیجه عذرخواهی کنم ولی آنها خودشان دیدند که بچه‌های ما تلاش‌شان را کردند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس