کد خبر 1007159
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۰۴:۲۰
توپ

تیمی در سطح چهارم فوتبال رومانی با 32 گل شکست خورد.

به گزارش مشرق، به نقل از 90min، تنها 9 روز بعد از رقم خوردن برتری 9-0 لسترسیتی بر ساوتهمپتون و انگشت به دهان شدن هواداران فوتبال، نتیجه ای عجیب در سطح چهارم فوتبال رومانی در کتاب تاریخ فوتبال این کشور ثبت شد. 

خبر این است: جونیورول واسلوی صدرنشین کنونی سطح چهارم فوتبال رومانی حریفش، کرستستی را در روز یکشنبه با نتیجه 32-0 شکست داد. درست خواندید، 32-0.

همان گونه که انتظار می‌رود با توجه به سطح برگزاری این مسابقه، اطلاعات زیادی از آن در دسترس نیست. با این حال sport.ro این نتیجه را "وهم انگیز" خوانده و رسانه محلی واسلوی به این نکته اشاره کرده که اگر موقعیت های از دست رفته و تیر دروازه نبود، این تیم می‌توانست با نتیجه ای سنگین تر حریف نگون خود را شکست دهد!

این گزارش ادامه می‌دهد که دروازه بان کرستستی پیش از پایان نیمه اول و به دلیل دریافت گل های فراوان، خودش به صورت داوطلبانه درخواست داده که تعویض شود. بعد از سوت پایان نیز بازیکنان مقهور شده تیم میزبان به جای پایین انداختن سرهای خود و رفتن به رختکن ورزشگاه مونیسیپال واسلوی، در زمین مانده و ایستاده به تشویق رقیبشان پرداخته اند.

روبرت روسو برترین گلزن تیم میزبان بوده و به تنهایی 9 گل واسلوی را به ثمر رسانده است؛ یوستین اوبلسنیوچ (5)، بوگدان بوتزاتو (5)، اکتاوین کراسه‌آ (4) و آلکس کودریانو (3) دیگر بازیکنانی هستند که توانسته اند در این مسابقه حداقل 3 بار گلزنی کرده و هت‌تریکشان را تکمیل کنند.

به این ترتیب این نتیجه رکورد پرگل ترین پیروزی تاریخ فوتبال باشگاهی رومانی را شکست. نتیجه ای که البته می‌توان آن را در کنار دیگر پیروزی های عجیب و غریب تاریخ فوتبال (در دیدارهای رسمی) هم قرار داد.

شاید مهم ترین این نتایج، برتری 31-0 استرالیا بر ساموای آمریکایی باشد، دیداری که در آپریل 2001 و در رقابت های مقدماتی جام جهانی 2002 انجام شد و آرچی تامپسون به تنهایی 13 گل ساکرس را به ثمر رساند؛ بازیکنی که بعد از این مسابقه در سخنانی جنجالی گفت: "وقتی به تیم هایی که با آن ها بازی می‌کنیم، نگاه کنید، حس می‌کنید اصلا نباید با این تیم ها رودررو شویم."

پرگل ترین نتیجه ای که در دیداری رسمی ثبت شده، مربوط به مسابقه ای در جام حذفی اسکاتلند در سال 1885 است؛ زمانی که آربروث با نتیجه 36-0 بر بن آکورد غلبه کرد؛ داستان جالبی درباره آن دیدار وجود دارد و آن این است که بازیکنان تیم بازنده در این مسابقه بدون داشتن لباس به میدان رفته اند.

واسلوی بعد از 7 بازی و کسب برد در تمامی این دیدارها، صدرنشین لیگ سطح چهارم فوتبال رومانی است و تفاضل گل 67+ دارد. کرستستی هم بعد از این باخت، در رده یکی مانده به آخر حضور دارد و تفاضل آن به عدد 48- رسیده است.

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس