فائزه هاشمی

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران با بیان اینکه اصلاح‌طلبان نسبت به مسائل و مشکلات بی‌تفاوت و بی‌اعتنا شده‌اند، گفت:‌ حرف من این است که برویم رأی بدهیم دوباره چه کسی سر کار بیاید؟

به گزارش مشرق، فائزه هاشمی عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران عصر امروز در حاشیه مراسم ختم اعظم طالقانی دبیرکل فقید جامعه زنان انقلاب اسلامی در کانون توحید تهران در جمع خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که بعد از اعظم طالقانی چه کسی پیگیر موضوع رجل سیاسی در قانون اساسی خواهد بود؟ و آیا این موضوع پس از درگذشت ایشان متوقف می‌شود؟ گفت: خیر، پیگیری این موضوع تمام نخواهد شد.

بیشتر بخوانید:

سیاسی‌بازی با مطالبات زنان؛ تاکتیک مدیران بی‌کارنامه

وی افزود: به هر حال خانم‌های فعال در موضوع حقوق زنان در کشور بسیار هستند هرچند مرحومه اعظم طالقانی اثرگذاری بسیاری داشتند.

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران در پاسخ به پرسشی مبنی براینکه تحلیل‌تان از فضای انتخابات چگونه است؟ گفت: فضای انتخابات آنگونه که باید و شاید گرم نیست که البته همیشه چند ماه مانده به انتخابات فضا همین گونه بوده است و سپس گرم می‌شود.

فائزه هاشمی خاطرنشان کرد:‌ من اصلاً نسبت به حضور در انتخابات داری ابهام هستم. چرا که همیشه مشکلاتی که همیشه اصولگرایان فراهم می‌کردند سبب می‌شد که اصلاح‌طلبان برای یکسری تغییرات وارد میدان بشوند اما از سال ۹۲ است که اصلاح‌طلبان در انتخابات پیروز می‌شوند اما تغییراتی که باید اتفاق بیافتد صورت نمی‌گیرد. 

وی ادامه داد: به نظر می‌آید که مشکلات، ناکارآمدی‌ها، سومدیریت‌ها  همچنان وجود دارد در برخی از جناح‌های سیاسی بحث خودی و غیرخودی مطرح بود که اکنون اصلاح‌طلبان نیز دچار این مسئله شده‌اند. بنابراین برویم اکنون برای انتخابات به چه کسی رأی بدهیم؟ دوباره به اصلاح‌طلبان رأی بدهیم و مشکلات حل نشود؟

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران در پاسخ به پرسش دیگر مبنی براینکه آیا بنا دارید خودتان نامزد شوید، گفت: من که اگر نامزد هم شوم رد صلاحیت می‌شوم. حرف من این است که دوباره برویم رأی بدهیم که چه اتفاقی بیافتد؟ چه کسی سر کار بیاید؟ خود اصلاح‌طلبان نیز امروز نسبت به مسائل و مشکلات بی‌تفاوت و بی‌اعتنا شده‌اند و در مسائل ذوب گشته‌اند. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • حسين DE ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۳
    4 1
    حاج خانم نميخواى بر ى ميدون وليعصر ساندويج ميل كنى؟
    • IR ۰۱:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
      1 1
      عزیزم تاریخ را تفسیر نکن میدون ونک بود وفعلاً ویار نداره هروقتی داشت میره ساندویچ وکوفتش میکنه
  • IR ۲۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۳
    5 1
    زودتر برو بابا منتظرته ها.. !!
  • م خ IR ۰۵:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
    1 1
    حاج خانم اصلاح طلبان نسبت به مشكلات مردم بى تفاوت هستند وگرنه ساير مشكلات از قبيل رفتن خانمها به ورزشگاهها ، منشى خانم براى مديران ، ومسائل خاص سياسى را مجاهدانه پيگيرى ميكنند ناسباسى نكنيد.
  • IR ۰۷:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
    1 1
    این نمیخواد اعلام بازنشستگی کنه؟!!!!
  • IR ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
    0 1
    یعنی قبلا نسبت به مشکلات دغدغه داشته اند ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس