کد خبر 1007105
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۸
سپاهان

سپاهان و تراکتور در حالی در هفته دهم لیگ نوزدهم به مصاف هم می‌روند که در تقابل این دو، آمار به سود تیم اصفهانی است.

به گزارش مشرق، تیم‌های فوتبال سپاهان تحت هدایت استانکو و تراکتور به سرمربی‌گری محمود یاوری با تجربه، نخستین بار در اولین دوره لیگ برتر مقابل یکدیگر قرار گرفتند، اما زورشان به هم نرسید و آن دیدار با تساوی بدون گل خاتمه یافت. در دیدار برگشت آن فصل، اما احمد شیخ‌لاری که جایگزین یاوری شده بود، توانست شاگردان استانکو را در اصفهان با یک گل شکست دهد.

۸ سال صبر برای انتقام

در پایان اولین دوره لیگ برتر، تراکتوری‌ها از لیگ برتر سقوط کردند و سپاهان برای اینکه انتقام آن شکست تلخ خانگی را از تیم تبریزی بگیرد مجبور شد ۸ فصل صبر کند. صبری که نتیجه‌اش شیرین بود و در اولین تقابل این دو تیم پس از ۸ سال در لیگ نهم، امیر قلعه‌نویی موفق شد با سه گل در اصفهان تراکتور فراز کمالوند را شکست دهد تا خاطره تلخ آن شکست خانگی را از یاد سپاهانی‌ها برود. در دیدار برگشت در تبریز هم کار دو تیم به تساوی رسید تا شاگردان قلعه‌نویی لیگ نهم را بدون شکست مقابل تراکتور به پایان برسانند.

ژنرال در لیگ دهم دبل کرد

در لیگ دهم هم ژنرال موفق شد تراکتور و کمالوند را دبل کند و در اصفهان و تبریز این تیم را برد. در لیگ یازدهم، اما امیرخان روی نیمکت تراکتور نشسته بود و وقتی با این تیم به اصفهان آمد مقابل سپاهان شکست خورد، ولی توانست در تبریز تیم اصفهانی را با یک گل شکست دهد. در لیگ دوازدهم در دیدار رفت اولیویرا پرتغالی توانست در اصفهان با ۴ گل سپاهان کرانچار را در هم بکوبد، اما در دیدار برگشت کرانچار انتقام آن باخت را از اولیویرا گرفت و شاگردان او را با ۳ گل در تبریز شکست داد.

بیشتر بخوانید:

۷ ستاره مشترک سپاهان و تراکتور در بازی بزرگ

نبرد برابر

در لیگ سیزدهم کرانچار همچنان سرمربی سپاهان بود، اما در تبریز مجید جلالی روی نیمکت سرخپوشان این شهر نشسته بود. جلالی موفق شد در اصفهان سپاهان را با یک گل شکست دهد، اما در تبریز با نتیجه ۲ بر ۱ شکست خورد. در لیگ چهاردهم حسین فرکی روی نیمکت سپاهان نشست و در آن سو هدایت تراکتور بر عهده رسول خطیبی بود. دو تیم در در تبریز زورشان به یکدیگر نرسید و بازی با تساوی خاتمه یافت، اما در دیدار برگشت که اولیویرا به تراکتور برگشت و جایگزین خطیبی شد، قرمزپوشان تبریزی در اصفهان مقابل شاگردان فرکی شکست خوردند.

لیگ پانزهم، شکست‌ناپذیری اولیویرا

لیگ پانزدهم فصل خوب اولیویرا بود و او در آن فصل مقابل سپاهان شکست نخورد. مرد پرتغالی مقابل سپاهان حسین فرکی به تساوی رسید و در بازی برگشت سپاهان استیماچ را برد. در لیگ شانزدهم قلعه‌نویی به تراکتور برگشت و در هر دو دیدار آن فصل مقابل سپاهان شکست خورد. در لیگ هفدهم هم تراکتور موفق به شکست سپاهان نشد و در اصفهان شکست خورد و در تبریز متوقف شد.

ژنرال به دنبال روز‌های خوب لیگ دهم

فصل گذشته مانند فصل جاری ژنرال روی نیمکت سپاهان نشسته بود که موفق به شکست تراکتور نشد. قلعه‌نویی در اصفهان متوقف شد و در تبریز مقابل تراکتور شکست خورد؛ بنابراین آخرین باری که قلعه‌نویی با سپاهان موفق به شکست تراکتور شده به لیگ دهم برمی‌گردد و حالا او به دنبال تکرار خاطرات خوش نه فصل پیش است.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس