کد خبر 1007064
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۰
پلیس

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران از دستگیری برگزار کنندگان مهمانی هالووین در شهر جدید پرند خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ مهدی سرپناه اظهارکرد: ماموران پلیس غرب استان تهران مدتی قبل از طریق منابع اطلاعاتی متوجه شدند که فردی قصد دارد تا در یکی از فست‌فودها و کافی‌شاپ‌های شهرستان پرند اقدام به برگزاری جشن هالووین کند و در همین راستا نیز اقدام به اعلام فراخوان و دعوت از افراد مختلف برای حضور در این مهمانی کرده و از آنان خواسته تا با ظاهر ترسناک در این مراسم حاضر شوند. 

بیشتر بخوانید:

رواج جشن ولنتاین؛ از ملت‌های بی‌خدا تا کشورهای اسلامی +عکس و فیلم

وی با بیان اینکه در تحقیقات انجام شده صحت اطلاعات مذکور به تایید رسید، گفت:‌ در همین راستا نیز ماموران پلیس با هماهنگی مقام قضایی برای دستگیری این فرد وارد عمل شده و با حضور در محل کافی شاپ این فرد را که برگزار کننده جشن بود به همراه صاحب کافی‌شاپ دستگیر و به مقر پلیس منتقل کردند.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران با بیان اینکه این افراد قبل از هرگونه اقدامی دستگیر شدند، گفت: این افراد قصد داشتند تا با پوشش و ظاهر ترسناک که مختص جشن هالووین است، در معابر حاضر شده و برای تفریح خود اقدام به ترساندن دیگر شهروندان کنند.

به گفته سرپناه، برگزاری هرگونه مراسم غیرمجاز که باعث ایجاد وحشت مردم شده و امنیت جامعه را به مخاطره بیاندازد خلاف بوده و از سوی پلیس با آن برخورد خواهد شد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۳
    30 12
    یه چوبی تو آستین این میمون های مقلد بکنین که دیگه فرهنگ ایرانی رو به مسخره نگیرن.. مگه خودمون اداب و رسوم نداریم که از این پلشت ها وام می گیرین.!
  • minax IR ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۳
    1 3
    اینهارو باید نصیحت کرد گه دنبال راه بهتری برای جلب مشتری باشند و فقط نمیدانند این مثلا جشن که با تفریح هم اشتباه میگیرند با نگاه و داستانی اخروزمانی و عمدا ترویج شده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس