حتما برای شما هم پیش آمده در موقع خرید خودکار تبلیغاتی با تنوع بالا در قیمت و رنگ و جنس خودکار تبلیغاتی مواجه شویم و ندونید باید به قیمت آن توجه ویژه ای کنید یا جنس و کیفیت آن؛ یا برای انتخاب خودکار پلاستیکی یا فلزی دچار تردید هستید. ما در این مقاله به شما میگوییم که با رعایت 4 نکته زیر در موقع خرید خودکار تبلیغاتی کسب و کار خود را رونق ببخشید .

نقش خودکار تبلیغاتی در دنیای امروز

در دنیای امروز که تکنولوژی بر همه چیز حاکم شده است و هر روز با فناوری­ها و دستگاه­های تازه رو به رو می­شویم، شاید این تصور در شما نیز ایجاد شده باشد که دوره قلم و کاغذ دیگر به پایان رسیده. اما در حقیقت این طور نیست. هرچند صفحه کلید کامپیوتر و صفحه نمایش و فونت­های مختلف جای خود را به خوبی در زندگی ما باز کرده اند، اما هنوز دلایل قدرتمندی وجود دارد که سبب شود قلم و کاغذ همچنان به عنوان بخشی از کالاهای روزمره ما باقی بمانند. به همین دلیل است که همچنان خودکارهای تبلیغاتی یکی از پرمصرف­ترین اقلام تبلیغاتی در میان سایر کالا هستند.

معرفی هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت و پرمصرف مانند پوشه دکمه دار پلاستیکی، سررسید تبلیغاتی، ساک دستی پارچه ای و ساک دستی آماده کاغذی و خودکار تبلیغاتی در سایت هدایای تبلیغاتی بهرنگ میتواند یک مزیت بزرگ برای کسب و کارها باشد که میتوانند در لینک زیر بهترین هدایای تبلیغاتی را در این سایت پیدا کرده و خرید کنند .

www.behrangdesign.ir/promotion-giftt

رعایت این 4 نکته مهم میتونه انتخاب و خرید بهترین خودکار تبلیغاتی پلاستیکی یا فلزی را برای شما تضمین کند.  

1- خودکار خوب، باید جوهر مناسبی داشته باشد

با وجود این که هر ساله انواع جدیدی از خودکارها معرفی می­شود، اما همچنان کیفیت و روانی جوهر، مهمترین فاکتور در انتخاب یک خودکار است. تولید کنندگان این خودکارها همیشه شانس خود را با طراحی­های جدید امتحان کرده اند، اما نتیجه همواره این بوده که اگر کیفیت جوهر پایین باشد، زیبایی یا خوش دست بودن خودکار نمی­تواند آن را جبران کند.

به عقیده یکی از متخصصان ارشد بازاریابی، «کری لوییس»، مهم­ترین عامل برای کسب رضایت مشتری در خودکارهای تبلیغاتی، استفاده از جوهر مناسب است. اگر خودکاری که از آن به تعداد زیاد سفارش دادید، اصطلاحاً رنگ پس بدهد، علاوه بر این که ممکن است عمر آن خیلی کوتاه­تر از یک خودکار سالم باشد، نارضایتی مخاطبتان را هم در پی دارد. حتماً توجه داشته باشید که به طور ناخودآگاه، مخاطب یا مشتری که کالای تبلیغاتی را به او هدیه دادید، کیفیت محصولات شما را به کیفیت هدایای تبلیغاتی­تان ارتباط می­دهد. پس به کیفیت جوهر خودکارها دقت کنید. اگر در مورد تاثیر هدایای تبلیغاتی بر برندتان کنجکاو بودید که بیشتر بدانید میتوانید " 20 هدیه تبلیغاتی موفق در جهان در سال 2019 که شما آنها را نمیشناسید! " را  که در زیر لینک آن را گذاشتیم بخوانید و اطلاعات بیشتری در مورد تاثیر گذاری هدایای تبلیغاتی بر روی برند بدست آورید.

http://www.1abzar.com/reportage/behrangdesign.php

حس خوب نوشتن

کیفیت خوب جوهر یک خودکار باعث ایجاد یک حس خوب در هنگام نوشتن می­­شود. چرا که نویسنده می­تواند به محض این که کلمات به ذهنش خطور کرد، آن­ها را بر روی کاغذ بنویسد و این هماهنگی ذهن و دست، برای او خوشایند است. حال اگر نام تجاری شما نیز بر روی این خودکار حک شده باشد، نویسنده داشتن این حس را مدیون شما می­داند.

جوهر خودکار باید سریع خشک شود

اگر قصد خرید خودکار ارزان تبلیغاتی پلاستیکی یا فلزی را دارید، حتماً توجه داشته باشید که جوهر خودکار بلافاصله پس از نوشتن بر روی کاغذ سریعاً خشک شود. ممکن است جوهر خودکار تبلیغاتی شما، کاملاً روان باشد، اما به محض این که یک به طور تصادفی دستتان به متن نوشته شده بخورد، هم دستتان جوهری شود و هم نوشته اصطلاحاً به هم بریزد. اگر این متن، سند یک قرارداد تجاری مهم باشد، احتمال دارد که سرنوشت خودکار جایی جز سطل زباله نباشد. از طرفی امیدواریم نام تجاری شما بر روی آن حک نشده باشد.

جوهر خوب: حرف اول و آخر

در واقع، اگر خودکارهایی که سفارش می­دهید جوهر با کیفیتی نداشته باشند، اصلاً مهم نیست که چه مقدار دقت و هزینه صرف تهیه آن­ها کرده­اید. چرا که مشتریانتان از آن استفاده نخواهند کرد. پس به طور کلی، خودکار به عنوان یک ابزار متداول برای نوشتن، به اندازه کافی قدرت تبلیغاتی دارد، به شرطی که با ارائه جوهر بی­کیفیت، میزان اثربخشی آن را از بین نبرید.

2- حس خوب استفاده از خودکار تبلیغاتی

خودکار به عنوان ابزاری که اکثر مردم، چه خودشان، چه پدر و حتی پدربزرگشان از زمانی که خواندن و نوشتن را یاد گرفته اند، با آن سروکار دارند، قدرت تبلیغاتی بالایی دارد. به طور کلی، ابزارهای نوشتاری، قدمتی در حدود 6000 سال دارند. پس مطمئن باشید مردم چه بخواهند چه نخواهند، به استفاده از آن­ها عادت کرده­اند. مطمئناً استفاده از خودکار چیزی نیست که به این زودی­ها منسوخ شود. اولین مداد الکترونیک شرکت اپل در سال 2015 تولید شد، یعنی تنها چیزی حدود 4 سال پیش. این در حالی است که استفاده از این مدادها هنوز حتی در خود آمریکا هم به طور کامل فراگیر نشده است، چه برسد به کشورهای در حال توسعه مانند کشور ما.

خوش خط بودن: همچنان یک امتیاز

بنابراین هنوز راه زیادی باقیست تا محصولات این شرکت­های پیشرو در تکنولوژی بتوانند تبدیل به رقیب جدی­ای برای ابزارهایی با سابقه کاربرد طولانی شوند. مردم هنوز استفاده از قلم و کاغذ را دوست دارند. دلیل این ادعا هم این است که همچنان خوش خط بودن یک امتیاز به حساب می­آید، در حالی که در دنیای تایپ و قلم­های الکترونیکی دیگر خبری از این ظرافت­های هنری نیست. پس می­توانید مطمئن باشید که خودکارهای تبلیغاتی حداقل در طول عمر شما و حتی فرزندانتان، انتخاب خوبی برای تبلیغات کسب و کارتان هستند.

قدمت کارخانه­های تولید خودکار

اگر نگاهی به برندهای خودکار بیندازید، می­بینید که بسیاری از آن­ها ده­ها سال است که به طور موفق به فعالیت خود ادامه می­دهند. حتی برندهای ایرانی مانند بیک و پلیکان، از گذشته آشنای ایرانیان بوده­اند. نتیجه­ای که می­توان از وجود این برندها گرفت این است که استفاده از خودکار سالیان است که جای خودش را در زندگی مردم باز کرده است. جالب است بدانید که این موضوع تنها مختص ایران نیست. مثلاً در ژاپن یک شرکت تولید خودکار وجود دارد که حدود 100 سال از تاریخ تأسیس آن می­گذرد. پس حتی اگر کسب و کار شما یک کسب و کار بین­المللی است، باز هم خودکارهای تبلیغاتی از بهترین گزینه­هاست.

لذت خلق یک اثر

یکی دیگر از نکاتی که تأثیر خودکارهای تبلیغاتی را دوچندان می­کند و تا حدودی جنبه روانشناسی نیز دارد، این است که مخاطب شما با خودکاری که هدیه گرفته، می­تواند یک اثر را خلق کند. اگر شما خودکاری خوش­دست و باکیفیت را به مشتری یا مخاطبتان هدیه دهید، او پس از نوشتن چند خط یا امضا پای یک کاغذ، حس بهتری نسبت به دست خط خودش خواهد داشت. وقتی نام تجاری شما بر روی خودکار، درست در این لحظه جلوی چشم او بیاید، مطمئناً آن را تا مدت­ها فراموش نخواهد کرد. هدایای تبلیغاتی مانند خودکار تبلیغاتی میتوانند به بهترین هدایایی تبدیل شوند که ما از دوستان و آشنایانمان میگیریم . در مقاله بهترین هدایای تبلیغاتی سال 1398 میتوانید با بهترین هدایای تبلیغاتی از لحاظ کیفیت و بازدهی که برای مشتریانمان ایجاد می کند آشنا شوید و از تجربه افراد موفق در زمینه خرید هدایای تبلیغاتی استفاده کرده و هدایای تبلیغاتی با بازدهی زیاد را انتخاب کنید.

خودکار: یک کالای فرهنگی

از سوی دیگر، اگر به عنوان یک فرد تأثیرگذار در جامعه، رسالتی برای خودتان قائلید و دوست دارید که هدیه شما تا حد امکان تأثیر مثبتی در فرهنگ جامعه داشته باشد، ارائه یک خودکار به مخاطبانتان کمترین کاری است که می­توانید در این راه انجام دهید.

3- هزینه کم، تأثیرگذاری بالا

سفارش تعداد زیادی خودکار تبلیغاتی هزینه زیادی روی دست شما نمی­گذارد. اما همان طور که در بالا توضیح داده شد، حتی­ یک خودکار نه­چندان گران قیمت نیز می­تواند تأثیر خوبی بر روی مخاطبتان داشته باشد. کمتر هدایای تبلیغاتی هستند که این دو ویژگی، یعنی هزینه کم و تأثیرگذاری بالا را همزمان داشته باشند. اگر نگاهی به لیست قیمت­های شرکت­های تبلیغاتی بیندازید، خواهید دید که خودکارها معمولاً جزو ارزان­ترین انتخاب­ها هستند. بنابراین حتی اگر صاحب کسب و کار موفقی هستید و هزینه تمام شده هدایای تبلیغاتی چندان برایتان اهمیتی ندارد، پیشنهاد ما این است که همان مقدار هزینه را صرف تهیه خودکارهای باکیفیت­تر و شیک­تر کنید.

نظر بازاریابان حرفه­ای در این خصوص

خانم ترینا بیکنل معاون فروش و بازاریابی شرکت معتبر هاب پن،که یکی از معتبرترین شرکت­های تولید خودکار و سایر اقلام نوشتاری است، در مورد عواملی که سبب موفق بودن خودکارهای تبلیغاتی می­شوند، می­گوید: «هر چقدر که برای تولید این خودکارها هزینه شود، مطمئناً سودی چند برابر آن، نصیب سفارش دهنده خواهد شد». همچنین ادامه می­دهد: « بسته­بندی مناسب یک خودکار فلزی زیبا و هدیه دادن آن، می­تواند تأثیری بیش از آن که تصور می­کنید در جلب توجه مشتری­ها داشته باشد».

افراط و تفریط نکنید

اگر قصد دارید که هر دو مزیت هزینه کم و تأثیرگذاری بالا را در کنار هم داشته باشید، مراقب باشید که یکی را فدای دیگری نکنید. معمولاً بهترین انتخاب­ها، خودکارهایی هستند که قیمت آن­ها نه چندان گران است و نه چندان ارزان. انتخاب ارزان­ترین خودکار، هرچند فاکتور سبک­تری را به شما تحمیل می­کند، اما ارزش تبلیغاتی پایینی دارد. از سوی دیگر، اگر صاحب یک شرکت صادرات الماس نیستید، بهتر است خودکارهای یوروپن را به عنوان کالای تبلیغاتی در نظر نگیرید. چرا که فاکتور این خرید ممکن است از درآمد چند ماه شرکتتان بیشتر تمام شود.

4- کاربردی بودن

تا اینجا، اهمیت باکیفیت بودن خودکارهای تبلیغاتی را از جهات مختلف بررسی کردیم. به طور کلی، خودکاری باکیفیت به حساب می­آید که انتظار بتواند انتظار افراد را چه در محل کار، چه در خانه و چه حتی در سرویس رفت و آمد برآورده کند. مثلاً اگر خودکار شما، گیره لباس نداشته باشد، این امکان را به فرد نمی­دهد که آن را همراه خودش حمل کند. از طرفی، این تنها شما هستید که در هنگام سفارش محصول، باید همه این نکات را مد نظر داشته باشید. فروشنده و تولید کننده این خودکارها تنها آن­چه شما از آن­ها بخواهید را انجام می­دهند. در کنار خودکار تبلیغاتی که نسبت به قیمتی که دارد بازدهی زیادی هم برای خریداران دارد سررسید تبلیغاتی هم میتواند هدیه مناسبی نسبت به قیمتش باشد. از سررسید تبلیغاتی در بدترین حالت یکسال بصورت مداوم استفاده می شود و در خیلی مواقع برای یادداشت سالیانه سال کاربرد دارد. اگر میخواهید در مورد سررسید های تبلیغاتی بیشتر بدانید پیشنهاد میکنیم مقاله 7 راه شگفت انگیز برای تبدیل سررسید تبلیغاتی به هدایای‌ تبلیغاتی ارزان قیمت را بخوانید تا با مزیت های این هدیه تبلیغاتی شگفت انگیز آشنا شوید. اگر صاحب شرکت یا کسب و کاری هستید، از مزیت های این سررسید تبلیغاتی میتوان به همین نکته اشاره کرد که بیشتر دوستان و آشنایان و خانواده شما در آخر سال دوست دارند از شما سررسید یا سالنامه یا تقویم رومیزی و دیواری کادو بگیرند . قبل از خرید حتما مقاله‌ای که بالا به آن اشاره شد مطالعه کنید.

یک نمونه خاص را انتخاب کنید

از سوی دیگر، در سفارش خودکار سعی کنید تا حد امکان خاص­ترین نمونه را انتخاب کنید. مخاطبان شما تاکنون مجبور بوده­اند بر خلاف میلشان همیشه خودکارهای یک شکل را از فروشگاه نوشت افزار تهیه کنند. پس اگر شما یک خودکار خاص را به آن­ها هدیه دهید، مطمئن باشید به شدت استقبال می­کنند و حتی سعی می­کنند که آن را در معرض دید دوستانشان هم قرار دهند. با این حال، توجه داشته باشید که هر طرح عجیب و غریبی مورد رضایت مخاطب نیست. به طور کلی طرح روی خودکار را متناسب با سلیقه مشتریان و مخاطبانی که با آن­ها سرو کار دارید انتخاب کنید. مطمئناً سلیقه نوجوانان 15 تا 20 ساله خیلی متفاوت است با سلیقه مردان میان سال.

حرف آخر

اگر مدت­هاست که برای انتخاب یک هدیه تبلیغاتی مناسب، بروشور شرکت­ها و فروشگاه­های تبلیغاتی را ورق می­زنید، دیگر کافی است. برای شروع شاید بد نباشد که حداقل تعداد محدودی خودکار سفارش دهید و به مخاطبان ویژه­تان هدیه کنید. مطمئناً بازخورد مثبت آن­ها سبب می­شود که در سفارش­های بعدی تعداد بیشتری از این خودکارها را سفارش دهید.

تلفن : 33072082

موبایل : 09129330940

سایت : www.behrangdesign.ir

**این محتوا تبلیغاتی است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس