کد خبر 1006937
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۹
حمزه

لشکر حمزه از جمله گروه ‌هایی است که از سال ۲۰۱۶ با دستور ترکیه از قالب ارتش آزاد خارج شده و به ائتلاف سپر فرات ترکیه برای مبارزه با داعش و شبه نظامیان کرد در شمال سوریه پیوست.

سرویس جهان مشرق - عملیات ارتش ترکیه و تروریست‌های تحت امرش به شمال سوریه و مناطق تحت تسلط نیروهای دموکراتیک سوریه و عقب‌نشینی نیروهای امریکایی از منطقه و عدم حمایتشان از متحدین خود به اندازه کافی موجب نارضایتی و انتقاد شدید رهبران SDF شده بود اما در نبردهای اخیر چندین مورد استفاده تروریست‌های تحت امر ترکیه از موشک‌های ضد زره امریکایی علیه نیروهای کُرد بر این نارضایتی افزوده است.

در فیلم بالا یک نیروی عضو گروه تروریستی لشکر حمزه با شلیک یک تیر موشک BGM۷۱ TOW یک خودروی هاموی نیروهای SDF را در اطراف شهر تل تمر در استان حسکه نابود می‌کند.

لشکر حمزه از جمله گروه ‌هایی است که از سال ۲۰۱۶ با دستور ترکیه از قالب ارتش آزاد خارج شده و به ائتلاف سپر فرات ترکیه برای مبارزه با داعش و شبه نظامیان کرد در شمال سوریه پیوست. ترکیه حتی موافقت امریکا را نیز برای حمایت از این گروه جلب کرد و در ماه ژوئن ۲۰۱۶ میلادی موشک‌های ضد زره تاو و اساتید امریکایی برای آموزش کاربران این سلاح به این گروه ارسال شدند.

موشک ضد زره تاو در اختیار تروریست‌ها

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 12
  • IR ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۳
    ایران گروه انصارلله و حشد الشعبی و حزب الله درست میکنه .ترکیه هم ارتتش آزاد تشکیل میده، ولی ایران هیچ وقت با اون گروهها به مسلمانان حمله نمیکنه بر خلاف ترکیه
  • IR ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۳
    سلام .حیف از همزبانان خوب خودم که این همه از یک سوراخ ( امریکا )گزیده می شوند.
  • IR ۲۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۳
    14 9
    عجیبه این تروریست خونخوار طرفدار ترکیه چقدر الله اکبر میگفتن و از خدا استطئانت میکردن؟!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس