کد خبر 1006863
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۰۱:۱۰
نیکو کوواچ

باشگاه بایرن مونیخ اعلام کرد نیکو کوواچ، سرمربی کروات از این تیم اخراج شده است.

به گزارش مشرق، شکست سنگین ۱-۵ این هفته بایرن مونیخ مقابل فرانکفورت در نهایت تبعات سنگینی برای سرمربی جوان بایرن مونیخ داشت و در نهایت دوران همکاری وی با بایرن مونیخ به اتمام رسید. طبق اعلام بایرن مونیخ، هانس فیلیک به صورت موقت هدایت بایرن مونیخ را بر عهده خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

آرایشگر رونالدو به قتل رسید +عکس

نشریه بیلد مدعی شد تصمیمات امشب به سرعت و ناگهانی گرفته شده و در نهایت مدیران بایرن مونیخ به این نتیجه رسیده اند که بهتر است با نیکو کوواچ قطع همکاری کنند. باشگاه بایرن مونیخ نیز بالاخره این خبر را تایید کرد و دوران حضور نیکو کوواچ بعد از حدود یک سال و نیم در این باشگاه پرافتخار آلمانی تمام شد.

امروز اخباری در مورد علاقه بایرن مونیخ به همکاری با مکس آلگری، سرمربی ایتالیایی و سابق یوونتوس شنیده شده است. آلگری که روزهای درخشانی را در سری آ سپری کرده و با این تیم موفق به فتح پنج عنوان اسکودتو شده بود، در حال حاضر بیکار است و می تواند به پیشنهاد باواریایی ها پاسخ مثبت دهد.

اخراج احتمالی نیکو کوواچ در شرایطی صورت گرفت که این تیم در لیگ قهرمانان در گروه خود صدرنشین بوده و در بوندسلیگا نیز چهار امتیاز با صدر جدول فاصله دارد. بایرن این هفته در لیگ قهرمانان به مصاف المپیاکوس خواهد رفت.

نیکو کوواچ بعد از جدایی از بایرن مونیخ گفت: من فکر می کنم در حال حاضر این تصمیم صحیحی برای باشگاه بود. نتایج و سبک بازی ما در آخرین بازی باعث شد من این تصمیم را بگیرم. من و برادرم رابرت از بایرن مونیخ تشکر می کنیم. در این مدت تیم ما قهرمانی لیگ، جام حذفی و سوپرکاپ را بدست آورده است. دوران خوبی بود، من بهترین آرزو را برای باشگاه و تیم دارم.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس