image-20191103225045-3.png

سایت z4car مرجع قیمت روز خودرو صفر و کارکرده، شرایط فروش خودروسازان و خرید و فروش خودرو، پکیج کاملی از اخبار و اطلاعات حوزه خودرو در اختیار شما قرار میدهد.

 آیا میدانید در رنج قیمتی 50 تا 100 میلیون تومان در ایران بیش از 50 مدل خودرو برای خرید وجود دارد؟ آیا میدانید با بودجه ای که برای خرید خودرو در نظر دارید چه خودروهای صفر و کارکرده ای میتوان در بازار ایران خریداری کرد؟ آیا میدانید کم مصرف ترین و ارزان ترین خودروی داخلی و وارداتی دنده اتوماتیک در بازار ایران کدام است؟ آبا میدانید خودروهای جدیدی نظیر کوییک r  و تیبا 2 پلاس با چه مشخصاتی به بازار عرضه میشوند؟ آیا میدانید پیش فروشهای ایران خودرو و سایپا شامل چه خودروهایی و در چه ساعتی آغاز میشود؟ و .... جواب هزاران سوال شما در حوزه خودرو را Z4Car پاسخ میدهد.

خدمات منحصر به فردی که وب سایت خودرو z4car.com زِد فور کار به صورت یک پکیج ارائه میدهد عبارتند از: قیمت روز خودرو با قابلیت سرچ به همراه عکس، آخرین شرایط فروش خودروسازان نظیر ایران خودرو، سایپا، پارس خودرو، مدیران خودرو، بهمن موتور و... ، اخبار روز خودرو ، درج آگهی رایگان خودرو، مشاوره خرید خودرو متناسب با بودجه شما، نقد وبررسی خودروهای موجود در ایران، مزایا و معایب خودروها و نکات کلیدی خرید خودرو، گالری تصاویر از خودروهای موجود در ایران و اطلاعات و خدمات بیشمار دیگری که با ورود به وب سایت https://z4car.com میتوانید مشاهده فرمایید که در ادامه نیز به شرح تک تک آنها خواهیم پرداخت.

قیمت روز خودرو + عکس z4car

از آنجا که نوسانات قیمتی بازار خودرو در ایران  شدت گرفته است و ماشین دیگر فقط به چشم یک کالای مصرفی نگاه نمیشود و برای برخی صنف ها و اقشار جامعه نوعی سرمایه محسوب میشود، اطلاع از قیمت خودرو صفر و کارکرده و  همینطور درصد تغییرات قیمتی یک خودرو نسبت به روزهای گذشته یکی از مهم ترین پارامترهایی است که بسیاری از افراد دنبال آن هستند. سایت z4car به صورت روزانه قیمت تمامی خودروهای موجود در بازار را به طور دقیق به روزرسانی میکند که میتوانید لیست آنها و نوسانات قیمتی روزانه را در قیمت روز خودرو مشاهده فرمایید. با ورود به صفحه قیمت روز خودرو در وب سایت z4car، تمامی برندهای موجود در ایران از محصولات ایران خودرو و سایپا گرفته تا بنز و بی ام و را ملاحظه خواهید کرد که با کلیک بر روی هر کدام لیست قیمتهای آن برند برای شما نمایش داده میشود، همچنین شما میتوانید بودجه ای که برای خرید خودرو در نظر دارید مطابق تصویر زیر در سایت z4car وارد کنید تا تمامی خودروهای موجود در ایران اعم از صفر و کارکرده در آن بازه قیمتی به همراه تصاویر و بررسی برای شما نمایش داده شود، به طور مثال در بازه قیمتی 50 تا 140 میلیون تومان بیش از 40 مدل خودروی کارکرده به شما پیشنهاد میشود.

قیمت خودرو کارکرده از 40 تا 150 میلیون تومان در سایت z4car.com

ایران خودرو z4car

با توجه به اینکه بسیاری از محصولات بازار خودروی ایران از محصولات ایران خودرو می باشد، وب سایت z4car اطلاعات کاملی از شرایط فروش، قیمت و مشخصات خودروهای این شرکت نظیر دنا ، پژو 206 ، پژو 207 ، تندر 90 ، رانا ،  سمند ، پژو 405 ، پژو 2008 ، رنو کپچر، هایما اس 5 ، هایما اس 7 و... فراهم کرده است. برای اطلاع از قیمت روزانه محصولات ایران خودرو، همینطور قیمت کارخانه و قیمت حاشیه بازار محصولات ایران خودرو کافی است بر روی قیمت محصولات ایران خودرو کلیک فرمایید، همچنین به منظور اطلاع از آخرین شرایط فروش و شرایط ثبت نام محصولات ایران خودرو بر روی شرایط پیش فروش ایران خودرو کلیک فرمایید تا از اخرین شرایط پیش فروشهای این شرکت که به صورت لحظه ای در وب سایت z4car به روزرسانی میشود باخبر شوید.

سایپا z4car

یکی دیگر از شرکتهای نام آشنا و کهنه کار در صنعت خودروسازی ایران، گروه خودروسازی سایپا می باشد که خودروهای متعددی راهی بازار ایران کرده است، همانطور که میدانید پارس خودرو نیز زیرمجموعه سایپا به شمار می آید. وب سایت z4car اطلاعات کاملی نیز از شرایط فروش، قیمت و مشخصات خودروهای این گروه خودروسازی نظیر انواع پراید، ساینا، تیبا، نیسان وانت، چانگان CS35، آریو، سراتو، برلیانس، ساندرو و... توسط کارشناسان مجرب حوزه خودرو فراهم کرده است. برای مشاهده قیمت روز محصولات سایپا اعم از قیمت کارخانه، بازار ازاد و حاشیه بازار، کافی است به صفحه قیمت محصولات سایپا در سایت https://z4car.com  بروید، همچنین به منظور مشاهده شرایط فروش سایپا میتوانید با مراجعه به این وب سایت، قسمت شرایط فروش خودرو به ادرس http://z4car.com/sale ، آخرین شرایط ثبت نام و پیش فروش سایپا z4car را ملاحظه فرمایید.

خرید و فروش خودرو z4car

وب سایت z4car.com امکانی را فراهم کرده است که در کمترین زمان ممکن خودروی خود را آگهی کنید و به هزاران نفر نمایش دهید. آگهی شما علاوه بر سایت به طور همزمان در کانال تلگرام Z4Car نیز درج خواهد شد که شانس فروش خودروی شما را چند برابرخواهد کرد.

برای خرید خودرو نیز میتوانید به صفحه خرید و فروش خودرو در سایت زدفورکار مراجعه فرمایید تا از آخرین خودروهای فروشی با خبر باشید و متناسب با بودجه خود، خودروی دلخواه خود را پیدا کنید.

مشخصات فنی ، بررسی خودروها و گالری تصاویر

گالری تصاویر خودرو z4car

اگر میخواهید دقیق ترین و کامل ترین مشخصات فنی و بررسی خودروهای روز بازار ایران را ملاحظه کنید وب سایت زد فور کار با به کارگیری زبده ترین کارشناسان حوزه خودرو این بخش را آماده کرده است و روز به روز در حال تکمیل شدن است. با اطلاع از مزایا و معایب خودروها جهت خرید خودرو با بودجه ای مشخص میتوانید بهتر تصمیم میگیرید.

شما میتوانید محدوده بودجه مورد نظر و همینطور کلاس خودرویی مورد نظر خود نظیر سدان، هاچبک، کوپه و... را انتخاب کنید و تمامی خودروهای موجود در بازار ایران متناسب با بودجه انتخابی خود را به همراه مشخصات کامل آنها که توسط کارشناسان ماهر تیم z4car نوشته شده است ملاحظه فرمایید.

همچنین با مراجعه به خودروی مورد نظر خود آلبوم تصاویر آن را ملاحظه خواهید کرد که احتمالا در هیچ وب سایت خودرویی نمونه آن را ندیده اید، این تصاویر حاصل زحمات عکاسان حرفه ای تیم z4car است تا شما همراهان از دیدن خودروی مورد نظر لذت ببرید و کامل ترین اطلاعات را کسب کنید.

**این محتوا تبلیغاتی است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس