کشتی فرنگی

نمایندگان اوزان ۶۰، ۶۷ و ۹۷ کیلوگرم کشورمان با حضور در دیدار رده‌بندی رقابت‌های ۵ وزن دوم کشتی فرنگی قهرمانی زیر ۲۳ سال جهان شانس کسب مدال برنز را پیدا کردند.

به گزارش مشرق، مسابقات شانس مجدد ۵ وزن دوم رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی زیر ۲۳ سال (امیدها) جهان امروز (شنبه) در شهر بوداپست پیگیری شد که مهدی محسن نژاد، سجاد ایمن طلب و محمدهادی ساروی در اوزان ۶۰، ۶۷ و ۹۷ کیلوگرم با پیروزی در گروه بازنده‌ها شانس حضور در دیدار رده‌بندی و کسب مدال برنز را پیدا کردند.

پیش از این نیز محمدرضا گرایی در وزن ۷۲ کیلوگرم فینالیست شده بود. 

روز گذشته هم میثم دلخانی در ۶۳ و علی‌اکبر یوسفی در ۱۳۰ کیلوگرم مدال طلا را برای ایران به ارمغان آورده بودند.

* نتایج کشتی‌گیران کشورمان در ۵ وزن دوم به شرح زیر است:

در وزن ۶۰ کیلوگرم مهدی محسن‌نژاد پس از استراحت در دور اول، در دور بعد مقابل آیاتا سوزوکی از ژاپن با نتیجه ۱۰ بر صفر به پیروزی دست یافت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد، اما در این مرحله مقابل آرمن ملیکیان از ارمنستان با نتیجه ۴ بر صفر شکست خورد که با توجه به حضور این کشتی‌گیر در دیدار فینال، به گروه بازنده‌ها رفت.

محسن‌نژاد در این گروه با نتیجه ۸ بر صفر از سد مارتین ولیف از بلغارستان گذشت و امشب در دیدار رده‌بندی برای کسب مدال برنز مقابل کریستین کچکمتی از مجارستان قرار خواهد گرفت.

در وزن ۶۷ کیلوگرم سجاد ایمن‌طلب پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۵ بر ۳ مغلوب الکساندر لیانوونچیک از بلاروس شد، اما با توجه به حضور این کشتی‌گیر در دیدار پایانی، به گروه شانس مجدد راه یافت. ایمن طلب مقابل حاجی کاراکوش از ترکیه ۳ بر یک به پیروزی رسید و راهی دیدار رده‌بندی شد. وی امشب برای کسب مدال برنز به مصاف دیوید دیمیتروف از بلغارستان خواهد رفت.

در وزن ۷۲ کیلوگرم محمدرضا گرایی در دور اول با نتیجه ۱۰ بر ۳ از سد چنگیز ارسلان قهرمان سال گذشته این مسابقات از ترکیه گذشت وی در دور بعد  با نتیجه ۳ بر ۲ ماگومد یاربیلوف از روسیه را از پیش رو برداشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. گرایی در این مرحله در مصاف با راماز زوئیدزه دارنده مدال نقره زیر ۲۳ سال جهان از گرجستان با نتیجه ۷ بر ۵ به برتری دست یافت و راهی دیدار نیمه نهایی شد. وی در این دیدار ماکسیم یوتوشنکو از اوکراین را با نتیجه ۶ بر ۲ مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. گرایی امشب در دیدار پایانی به مصاف سانان سلیمان اف از آذربایجان می‌رود.

در وزن ۸۲ کیلوگرم سیدمحمد چوبچیان پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر ۵ مغلوب گئورگ ماریا از رومانی شد و با توجه به شکست این کشتی‌گیر در دور بعد، چوبچیان از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن ۹۷ کیلوگرم محمدهادی ساروی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۹ بر ۳ بنس الماسی از صربستان را شکست داد، اما در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۵ بر یک مغلوب آروی ساوولاینن، قهرمان جوانان جهان و زیر ۲۳ سال اروپا از فنلاند شد که با توجه به حضور این حریف در دیدار فینال، به گروه شانس مجدد رفت.

وی در این گروه مقابل عارف نیفتولایف از آذربایجان با نتیجه ۶ بر صفر به پیروزی دست یافت و امشب در دیدار رده‌بندی برای کسب مدال برنز به مصاف ولادلن کوزلیوک از اوکراین می‌رود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس