فولاد و پرسپولیس

در اولین بازی هفته دهم، فولاد خوزستان و پرسپولیس به دیدار هم می‌روند.

به گزارش مشرق، پرسپولیس هفته گذشته پس از توقف برابر ماشین‌سازی فرصت نزدیک شدن به صدر جدول را از دست داد. فاصله قهرمان ۳ فصل اخیر با تیم‌های میانه جدول به گونه‌ای است که در صورت از دست دادن امتیاز در این هفته، به رده‌های میانه جدول سقوط کند.

پرسپولیس و فولاد هر دو ۱۶ امتیازی هستند ولی پرسپولیس به خاطر تفاضل گل بهتر در رده چهارم و فولاد در رتبه ششم جای دارد. فولاد حریف سرسختی برای پرسپولیس است. این تیم پس از شکست هفته نخست، دیگر رنگ باخت را ندیده است. تیم‌های خوزستانی فصل خوبی را سپری می‌کنند و هر ۳ تیم در نیمه بالای جدول قرار دارند.

پرسپولیس در بازی‌های اخیر خود در خوزستان موفق نبوده و در ۵ حضور گذشته خود در خوزستان تنها به یک پیروزی دست یافته است. پرسپولیس تنها شکست فصل قبل را در اهواز و مقابل فولاد خوزستان متحمل شد.

البته قدرت اصلی فولاد در بازیهای خارج از خانه بوده و این تیم در ۴ دیداری که در اهواز برگزار کرده فقط یک گل زده است. کارنامه خوب فولاد در این فصل، مدیون عملکرد دفاعی فوق‌العاده این تیم است که در ۷ هفته گذشته ۶ کلین‌شیت داشته است.

پرسپولیس در ۴ بازی از ۹ هفته‌ای که از لیگ گذشته در گلزنی ناکام بوده و باید دید می‌توان از سد دفاعی فولاد عبور کند یا خیر؟ پرسپولیس در ۷ تقابل قبلی برابر فولاد، دروازه این تیم را باز کرده است.

جواد نکونام که چند فصلی است به جرگه مربیان پیوسته در ۶ تقابلی که با مربیان خارجی در لیگ برتر داشته هیچ وقت به پیروزی نرسیده است و صاحب ۴ تساوی و ۲ شکست شده است.

نکونام در دوران بازیگری خود در لیگ برتر ۳ بار دروازه پرسپولیس را باز کرده است.

پرسپولیس در این دیدار شجاع خلیل زاده به دلیل محرومیت و امید عالیشاه را به خاطر سرماخوردگی در اختیار ندارد.

در ترکیب فولاد خوزستان نهم فرزاد جعفری دفاع راست این تیم که از آسیب دیدگی رنج می‌برد به این بازی خواهد رسید.

فولاد خوزستان – پرسپولیس
دوشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۸ 
ورزشگاه شهدای فولاد (فولاد آره‌نا) - ساعت ۱۷:۴۵
تیم داوری: داور: اشکان خورشیدی، کمک ها: محمدرضا ابوالفضلی -رحیم شاهین، کمک داوران اضافی: حسن اکرمی - علی بای، داور چهارم: علی اکبر عظیم پور، ناظر: مسعود مرادی

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس