کد خبر 1006638
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰
فدراسیون فوتبال

مسئولان فدراسیون فوتبال ایران با وجود اظهارات مدیر تیم ملی عراق مبنی بر توافق با مسئولان ایرانی برای برگزاری بازی با ایران در بصره، همچنان منتظر پاسخ AFC و FIFA هستند.

به گزارش مشرق، هیات ایرانی که برای بررسی شرایط تیم ملی فوتبال ایران در کشور بصره عازم عراق شده بود به تهران بازگشت. در سفری که این هیات برای بررسی وضعیت تیم ملی فوتبال ایران در کشور عراق داشت تمامی موارد از جمله محل اسکان تیم ملی فوتبال ایران، زمین تمرین، نحوه انتقال تیم به زمین تمرین و بازگشت به هتل و ... بررسی شد و گزارش این سفر در اختیار رئیس فدراسیون فوتبال قرار گرفت.

اما سوال اینجا است که آیا دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و عراق در بصره برگزار می‌شود یا خیر؟ این سوال را باسل کورکیس، مدیر تیم ملی فوتبال عراق بعد از دیدار با محمدرضا ساکت،سرپرست تیم ملی ایران  پاسخ داده و وی اعلام کرده که برای برگزاری دیدار تیم ملی عراق با ایران در بصره به توافق رسیده است.

بیشتر بخوانید:

پیشنهاد عجیب بازیکن عراقی برای بازی با ایران

کورکیس در مصاحبه با نشریه «الصباح» عراق گفت:ساکت، سرپرست تیم ملی ایران و هیئت همراهش بعد از دیدن وضعیت ورزشگاه بصره و هتل اقامتگاه تیم ملی ایران برای برگزاری این بازی در بصره موافقت کردند. در پایان این جلسات توافق شد تا بازی های رفت و برگشت در مکان و موعد قبلی برگزار شود.

این اظهار نظر مدیر تیم ملی عراق در شرایطی انجام شده که مسئولان فدراسیون فوتبال دو کشور در محل برگزاری مسابقه تاثیر ندارند و در واقع این فیفا و ای اف سی است که باید برای برگزاری مسابقه در یک کشور نظر نهایی را اعلام کند. مسئولان فدراسیون فوتبال ایران هم همچنان منتظر پاسخ فیفا و ای اف سی برای برگزاری دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل عراق هستند تا ببینید نهاد اصلی فوتبال چه تصمیمی در این زمینه خواهد کرد.

در خصوص اظهارات مدیر تیم ملی عراق مبنی بر اینکه وی مدعی شده با ساکت برای برگزاری بازی در بصره به توافق رسیده است با مسئولان فدراسیون فوتبال تماس گرفتیم اما آنها از توافق ساکت با مدیران تیم ملی عراق ابراز بی اطلاعی کرده و اعلام کردند برای برگزاری این دیدار منتظر تصمیم AFC و فیفا هستند.

طبق برنامه از پیش اعلام شده تیم ملی فوتبال ایران باید روز 23 آبان در شهر بصره به مصاف عراق برود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سیروس IR ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
    0 0
    اولا باید فدراسیون یه نامه میزد به فیفا و کنفدراسیون آسیا اگه به ایران و ایرانی توهین شد مثل بحرین میخان چیکار کنند ؟ بعد هم تیم داوری باید عوض میشد همین داور اردنی اولا عرب زبان هست شاید که فکر نمیکنم داور خوبی باشه اما چون عرب زبان هست عراقی ها باهاش راحتتر هستند نمیدونم این فدراسیون خواب و یه قل دو قل بازی میکنند روزها؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس