کد خبر 1006559
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۵
برانکو

روز گذشته مصاحبه مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص سرمربی سابق این تیم یعنی برانکو ایوانکوویچ باعث شد بار دیگر همه یاد این بیفتند که پرونده دو طرف هنوز باز است و تکلیفش مشخص نشده.

به گزارش مشرق، روز گذشته در ادامه حواشی مربوط به پرونده برانکو ایوانکوویچ و باشگاه پرسپولیس، محمدحسین انصاری فرد مدیرعامل پرسپولیس از این گفت که اگر سرمربی کروات علیع پرسپولیس شکایت کند، باشگاه نیز چنین اقدامی علیه او انجام خواهد داد.

این صحبت در حالی از سوی انصاری فرد مطرح شد که حالا برای همه سوال پیش آمده پرسپولیس قصد شکایت از چه چیزی را دارد؟

بیشتر بخوانید:

کالدرون در مسیر برانکو؛ شکایت قبل از اتمام قرارداد

برانکو ایوانکوویچ به دلیل عدم دریافت مطالبات، قرارداد خودش را یک طرفه فسخ شده تلقی کرد و راهی عربستان شد. در این سمت هم پرسپولیسی ها به دنبال کالدرون رفتند و فصل را با او شروع کردند. حالا و در آستانه شکایت احتمالی برانکو از پرسپولیس، باشگاه نیز به فکر این افتاده که خودش را در این پرونده جلو بیندازد. 

نکته قابل توجه اینجاست که باشگاه پرسپولیس به طرز عجیبی قصد دریافت غرامت از برانکو دارد و در سمت مقابل این مربی اعتقاد دارد چون پولی به حسابش نرفته و هنوز از باشگاه طلب دارد باید از مسئولان تیم غرامت دریافت کند. به نظر می رسد با این تفاسیر پرونده برانکو - پرسپولیس هم تبدیل به یکی از پرونده های جنجالی شود. یکی از آن پرونده هایی که کارش به CAS کشیده شده.

منبع: خبرآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس