کد خبر 1006550
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۸
زیدان

زین الدین زیدان در حالی که رئال به گل برابر بتیس نیاز داشت در دقایق پایانی بهترین گلزن خود یعنی کریم بنزما را بیرون کشید!

به گزارش مشرق، رئال مادرید که با توجه به شکست بارسا در زمین لوانته فرصت این را داشت تا به صدر جدول لالیگا برگردد، در برنابئو برابر رئال بتیس با تساوی بدون گل متوقف شد و شانس بزرگی را از دست داد.

زین الدین زیدان سرمربی رئال در پایان بازی گفت:« امشب به شکلی واضح فقط یک گل کم داشتیم. از دقیقه اول بازی موقعیت گل داشتیم ولی تا دقیقه پایانی از رسیدن به آن محروم ماندیم. ریتم بازی و جدیت بازیکنان، کامل و عالی بود و فقط در زدن ضربات نهایی بی دقت بودیم.»

بیشتر بخوانید:

خروج خامس و بیل از برنابئو قبل اتمام بازی

زیدان ادامه داد:« بتیس تیم خوبی است و به خصوص از لحاظ انفرادی کیفیت بالایی دارد. با این حال در تمام نیمه اول ما تیم برتر میدان بودیم. نیمه دوم کمی بازی متعادل تر شد و در نهایت افسوس که نتوانستیم به پیروزی دست یابیم. مشکل ما فقط در مترهای آخر بود.»

رئال عاجز از سه برد متوالی:« نباید به این نکته خیلی توجه کرد. در هر صورت با این تساوی هم الان مشترک با بارسا در صدر هستیم. بله درست است که دو امتیاز خانگی را از دست دادیم ولی من از تلاش و عملکرد بازیکنانم راضی هستم و نمی توانم کسی را سرزنش کنم.»

تعویض عجیب بنزما:« سوال خوبی است. من نمی خواستم تغییر سیستم بدهم. با سه هافبک خوب کار می کردیم و نیازی به اضافه کردن هافبک چهارم نبود. به همین دلیل تصمیم گرفتم کریم را بیرون بکشم تا یوویچ تازه نفس تر را وارد زمین کنم. هدف این بود که او بتواند از سانترهای مندی و کارواخال استفاده کند ولی در نهایت اینطور نشد.»

زیدان در مورد نتایج سینوسی تیم های بزرگ لالیگا گفت:« هم شاهد افت تیم های بزرگ هستیم و هم شاهد رشد کیفی تیم های متوسط و نه چندان مدعی. سال به سال بازی در لالیگا سخت تر می شود. اینجا حتی یک بازی ساده هم نداریم.»

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس