کد خبر 1006546
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۹
شادی گل بهزاد غلامپور و استراماچونی

محسن بیاتی‌نیا مهاجم سابق استقلال گفت: عده‌ای از همان ابتدا انتقاد می‌کردند و می‌گفتند استراماچونی بهار یا زمستان را در استقلال نمی‌بینید اما حالا می‌بینند که استقلال رو به پیشرفت است.

به گزارش مشرق، محسن بیاتی‌نیا در ارتباط با وضعیت فعلی استقلال اظهار داشت: تنها تیمی که در این فصل از نظر فوتبالی دچار تحول و پیشرفت شده، استقلال است. عده‌ای از همان ابتدا انتقاد می‌کردند و می‌گفتند استراماچونی بهار یا زمستان را در استقلال نمی‌بینید اما حالا می‌بینند که استقلال عالی و رو به پیشرفت است.

وی در ادامه در خصوص عملکرد سرمربی ایتالیایی آبی‌پوشان پایتخت خاطر نشان کرد: فوتبال زشت ممکن است موقتاً نتیجه بگیرد اما مسیر غلط است، در حالی که فوتبال زیبا یعنی مسیر درست حتی اگر دیر نتیجه بگیرد. استراماچونی برای اینکه بازیکنانش، نفرات ترکیب اصلی، زمین‎‌های بازی و شرایط فوتبال ایران را بشناسد به زمان نیاز داشت و در این مدت امتیازاتی را از دست داد.

بیشتر بخوانید:

شاهکار استراماچونی؛ گاردِ باز دنیزلی

مهاجم سابق استقلال پیرامون شرایط آبی‌پوشان تصریح کرد: سرمربی استقلال نشان داد مربی است که می‌تواند تغییرات عمده و مثبت به وجود بیاورد، به نظرم استقلال تیمی است که خیلی خوب فوتبال بازی می‌کند. شاگردان استراماچونی قواعد فوتبال را به خوبی رعایت می‌کنند و از همه مهمتر اینکه هیچکس اضافه به توپ ضربه نمی‌زند.

وی در مورد کارنامه شاگردان استراماچونی تا این مقطع از فصل گفت: استقلال تیم یک‌دستی است هر چند هنوز مشکلات و نقاط ضعفی هم دارد. امیدوارم شاگردان استراماچونی روند پیشرفتشان را ادامه دهند و با چند پیروزی زود سیر نشوند. موضوع اینجاست که استراماچونی اگر نقاط منفی داشته باشد باید به او تذکر بدهیم و در تعریف و تمجید او افراط نکنیم.

وی در پایان درباره تعریف و تمجیدها از سرمربی استقلال افزود: امیدوارم از او کی‌روش نسازیم که وقفه و بی حد او را ستایش می‌کردیم و در پایان به مشکلات فراوانی با او برخوردیم در حالی کی‌روش مربی خوبی بود. امیدوارم پیشکسوتان کمک و حمایت کنند تا تیم روز به روز بهتر شود، هر چه استقلال، پرسپولیس، تراکتور، سپاهان و تیم‌های بزرگ ما بهتر شوند، فوتبال ما بهتر می‌شود.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس