کد خبر 1006528
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۵
خامس

در حالی که رئال مادرید برای زدن گل برتری به بتیس خود را به آب و آتش می زد، دو بازیکن سکونشین این تیم 10 دقیقه قبل از سوت پایان روانه منزل شدند.

به گزارش مشرق، گرت بیل و خامس رودریگز غایبان رئال در بازی مقابل بتیس بودند. در دیداری که رئال با پیروزی به صدر لالیگا می رفت ولی در نهایت با تساوی بدون گل متوقف شد.

بیشتر بخوانید:

رئال مادرید فرصت فاصله گرفتن از بارسلونا را از دست داد

طبق قوانین باشگاه، بیل و خامس باید بازی را از جایگاه ویژه برنابئو تماشا می کردند و البته از دقیقه 80 نیز می توانستند ورزشگاه را ترک کنند. اتفاقی که معمولا رخ نمی دهد و به خصوص در بازی هایی که گره می خورد، بازیکنانی که خارج از فهرست 18 نفره مانده اند و در ورزشگاه نظاره گر تلاش هم تیمی های شان هستند، تا سوت پایان جایگاه خود را ترک نمی کنند.

چند روز پیش در جریان بازی رئال مادرید و لگانس، گرت بیل هشت دقیقه قبل از اتمام بازی ورزشگاه را ترک کرد و امشب نیز از دقیقه 84 روانه منزل شد. خامس هم دقیقه 86 بازی بود که بلند شد و به بیرون ورزشگاه رفت. اتفاقی که قطعا با واکنش منفی هواداران رئال روبرو خواهد شد چرا که آنها دقایقی ورزشگاه را ترک کردند که بازی هیجان فوق العاده ای داشت و هر لحظه ممکن بود رئال به گل برسد.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس