بایرن مونیخ

بایرن در هفته دهم رقابت های بوندسلیگا برابر فرانکفورت شکست سنگینی را متحمل شد و با نتیجه ۵ بر یک بازی را واگذار کرد این درحالی است که مونشن گلادباخ به پیروزی رسید تا صدرنشینی این تیم ادامه داشته باشد.

به گزارش مشرق، در دومین شب از هفته دهم بوندس‌لیگا، امشب (شنبه) ۵ بازی برگزار شد که در مهمترین آنها تیم فوتبال بایرن مونیخ در خانه اینتراخت فرانکفورت متحمل شکست سنگینی شد و با نتیجه عجیب ۵ بر یک باخت. نیکو کواچ سرمربی بایرن مونیخ پیش از این هدایت فرانکفورت را برعهده داشته است.

در این بازی که بایرن مونیخ از دقیقه ۹ آن با اخراج ژروم بواتنگ ۱۰ نفره شد، فیلیپ کاستیچ در دقیقه ۲۵، جبرئیل سو در دقیقه ۳۳، داوید آبراهام در دقیقه ۴۹، مارتین هینترگر در دقیقه ۶۱ و گونسالو پاسینیا در دقیقه ۸۵ برای تیم سابق تحت هدایت روبرت کوچ، ‌سرمربی فعلی باورایایی‌ها گلزنی کردند. تنها گل بایرن مونیخ هم در دقیقه بایرن مونیخ هم در دقیقه ۳۷ توسط روبرت لواندوفسکی رقم خورد.

بایرن مونیخ با قبول این نتیجه که دومین باختش در این فصل بود ۱۸ امتیازی ماند و به رده چهارم جدول سقوط کرد.

بوندس‌لیگا آلمان , تیم فوتبال بایرن مونیخ , تیم فوتبال دورتموند آلمان , فوتبال آلمان ,

در دیگر بازی مهم امشب تیم بروسیا دورتموند در خانه با نتیجه ۳ بر صفر بر ولفسبورگ غلبه کرد. تورگان ازار در دقیقه ۵۲، رافائل گوئررو در دقیقه ۵۸ و ماریو گوتسه در دقیقه ۸۸ از روی نقطه پنالتی گل‌های دورتموند را به ثمر رساندند. این اولین باخت وولفسبورگ در این فصل محسوب می شد.

با این نتیجه دورتموند ۱۹ امتیازی شد و در رده دوم جدول قرار گرفت.

دیگر نتیجه مهم امشب بوندس‌لیگا تیم لایپزیگ میهمان خود ماینتس را با نتیجه ۸ بر صفر در هم کوبید و به واسطه این برد ۱۸ امتیازی شد و در رده سوم قرارگرفت.

امشب همچنین تیم بروسیا مونشن‌گلادباخ با کسب پیروزی ۲ بر یک در خانه بایرلورکوزن ۲۲ امتیازی شد و به صدر جدول صعود کرد.

در دیگر بازی هم وردبرمن در خانه مقابل فرایبورگ به تساوی ۲ - ۲ رضایت داد.

در جدول رده‌بندی مونشن گلادباخ با ۲۲ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی جای دارد و دورتموند با ۱۹ امتیاز دوم است و لایپزیگ و بایرن مونیخ هم با ۱۸ امتیاز به ترتیب در رده‌های سوم و چهارم هستند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس