دیدار تیم‌های استقلال و صنعت نفت آبادان

رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: امکان تغییر ساعت بازی دو تیم استقلال و صنعت نفت آبادان وجود ندارد و این مسابقه طبق برنامه اعلام شده برگزار خواهد شد.

به گزارش مشرق، باشگاه استقلال خواستار تغییر ساعت برگزاری بازی استقلال و صنعت نفت آبادان شده است. طبق برنامه اعلام شده سازمان لیگ استقلال و صنعت نفت آبادان سه شنبه چهاردهم آبان ساعت 15:30 در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت.

امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال امروز در مصاحبه‌ای اظهار داشت: پس از همکاری همه جانبه باشگاه استقلال درباره تغییر ساعت بازی دیروز در تبریز، از سازمان لیگ و سایر نهادهای تصمیم‌گیرنده می‌خواهیم که ساعت بازی روز سه‌شنبه استقلال مقابل صنعت نفت آبادان را از ساعت ۱۵:۳۰ به ساعت ۱۸ تغییر بدهند تا هواداران بیشتری جهت تماشای بازی به ورزشگاه بیاییند.

بیشتر بخوانید:
 

درخواست استقلال برای تغییر زمان بازی با صنعت نفت

«سعید فتاحی» در این خصوص اظهار داشت: امکان تغییر ساعت بازی دو تیم استقلال و صنعت نفت آبادان وجود ندارد و این مسابقه طبق برنامه اعلام شده برگزار خواهد شد.

وی افزود: با توجه به اینکه روز چهارشنبه مصادف با شهادن امام حسن عسکری (ع) است بازی استقلال و صنعت نفت ابادان پیش از اذان مغرب باید به پایان برسد و تحت هیچ شرایطی تغییر ساعت برگزاری این مسابقه امکان پذیر نیست.

رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ خاطرنشان کرد: بازی تراکتور و سپاهان نیز در همین روز و همچون بازی استقلال و صنعت نفت آبادان ساعت 15:30 برگزار خواهد شد و و تغییری در در زمان این مسابقه نیز صورت نخواهد گرفت.

دوشنبه از هفته دهم مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های ایران دو بازی برگزار خواهد شد که برنامه آن به شرح زیر است:

استقلال – صنعنت نفت آبادان ساعت 15:30 ورزشگاه آزادی

سپاهان- تراکتور ساعت 15:30 ورزشگاه نقش جهان

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس