حسن شماعی زاده

« حسن اسدی زیدآبادی» از محکومین امنیتی و فعالان فتنه است، نحوه اعطای مجوز برای سردبیری نشریه ای که محتوای آن مبین اهداف آن است قابل تامل است.

سرویس فرهنگ و هنر مشرق - ماهنامه«فصلِ حق ملت» با مدیر مسئولی «مهدی دریس پور» و سردبیری «حسن اسدی زیدآبادی» منتشر می‌شود، این نشریه در جدیدترین شماره خود اقدام به نشر مصاحبه‌ای با «حسن شماعی زاده» آهنگساز و خواننده مقیم لس‌آنجلس کرده است!


مقدمه این گزارش ضدتبلیغ و عجیب قابل تامل است؛ در چشم برهم زدنی فهرست «ضدانقلاب» چنان بلند شد که نه فقط صاحب منصبان نظام سیاسی پیشین و وابستگان به دربار و هسته اصلی قدرت مطلقه استبدادی، بلکه کارخانه دار، تاجر، خواننده، بازیگر و به‌طورکلی هرکس را که سوپراستار آن دوره بود نیز در برگرفت. گویا توده انقلابی سرشار از خشمِ ناشی از نابرابری، هر دارایی را که در دست سوپراستارهای عصر پهلوی می دید به حساب نداری خود می گذاشت و به دنبال مال خود در جیب دیگرانی بود که به قول معروف «توی چشم» بودند؛ البته شاید این متوقف نماندن مصادره ها در حد مقامات فاسد سیاسی و حکومتی علامتی مهم در اثبات ابعاد اجتماعی و فراسیاسی انقلاب اسلامی ۱۳۵۷ باشد.

بیشتر بخوانید:

«سامی یوسف» کیست و چه سابقه‌ای دارد؟ / آیا خواننده‌ مورد حمایت وهابی‌ها پس از اسرائیل به ایران می‌آید؟! +تصاویر


این نشریه در ادامه موضوع مصادره خانه این خواننده  گریخته از وطن را به نوعی ارایه کرده است که برای خواننده جای تامل در خصوص ناحق بودن همه  احکام صادره از سوی دادستانی یا محاکم انقلاب باقی نمی ماند.


ملاحظه :
« حسن اسدی زیدآبادی» از محکومین امنیتی و فعالان فتنه است، نحوه اعطای مجوز برای سردبیری نشریه ای که محتوای آن مبین اهداف آن است قابل تامل است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
    11 2
    دعا می کنم این خوابی که برای مردم عزیز ما دیدین و این فتنه ای که دنبالش هستین دامن خودتون و خونوادتون رو بگیره و رسوای عالَم بشین.
  • مهدی IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    0 0
    ای عمله های رژیم کودکش معلومه کشتار کودکان در حرم امن شاهچراغ و پر پر شدن مادران وپدرانشان نمی به آبروی شما نیست. داعش مرد تر از شماست که اعلام. حمله میکند . ولی تو وامثال تو قبول نمی کنی. و تهمت سنگین تر از آسمان. را. به نظام می بندید. حتی آقا از ارباب رایانه ای خودتان یا بگیرید. حرامتان تا. قیامت نفس کشیدن. در امنیت حاصل خون شهدا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس