کد خبر 1006349
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۰
دین محمدی

بازیکن پیشین استقلال گفت: غیبت مسعود شجاعی در تراکتور تأثیر داشت. او نبض بازی دستش است و می‌داند چه زمانی به بازی سرعت بدهد به نظرم اگر این بازیکن از اول در میدان بود این نتیجه رقم نمی‌خورد.

به گزارش مشرق، سیروس دین‌محمدی درباره پیروزی 4 بر 2 تیم استقلال مقابل تراکتور در هفته نهم لیگ برتر اظهار داشت: به نظرم تیم استراماچونی در این بازی انتظارات را برآورده کرد. استقلال در خطوط دفاع، هافبک و حمله خوب ظاهر شد و عملکرد خیلی خوبی داشت. البته تراکتور هم تیم خوب و پُرمهره‌ای است، ولی نتوانست نتیجه بگیرد. استقلال نشان داد می‌تواند در فاز حمله خطرناک باشد. من خودم هم فکرش را نمی‌کردم با این نتیجه پیروز شود، ولی بچه‌ها بازی خوبی انجام داد و نشان دادند رفته رفته بهتر می‌شوند.

وی درباره عملکرد خوب شیخ دیاباته در این بازی تصریح کرد: دیاباته بالاخره یک تکانی به خودش داد. من خودم از جمله کسانی بودم که انتقاداتی نسبت به او داشتم، ولی نشان داد بازیکن خوبی است و ای‌کاش همین روند ادامه داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

دیاباته و رکوردی دیگر برای استقلال

پیشکسوت باشگاه استقلال درباره روند خوب این تیم و اینکه آیا با این عملکرد آبی‌پوشان را در قامت یک مدعی می‌بیند یا خیر، گفت: بعد از اتفاقاتی که در ابتدای فصل افتاد، پس از برد برابر گل ریحان اعتماد‌به‌نفس تیم بالا آمد. قبل از آن بازیکنان از هر طرف تحت فشار بودند، اما پس از پیروزی مقابل گل ریحان در جام حذفی اعتمادبه‌نفس تیم بیشتر و بهتر شد. الان هم با بازی که بچه‌ها مقابل تراکتور انجام دادند، به تیم امیدوار شدیم که بتواند مدعی قهرمانی باشد.

دین‌محمدی در مورد تیم تراکتور نیز یادآور شد: تراکتور تیم خوبی است، اما غیبت مسعود شجاعی در این تیم تأثیر داشت. او نبض بازی دستش است و می‌داند چه زمانی به بازی سرعت بدهد. در هر صورت نیمکت‌نشینی شجاعی تصمیم سرمربی بود، ولی به نظرم اگر این بازیکن از ابتدا داخل زمین بود،‌ شرایط فرق می‌کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۱
    14 3
    اعتراف!!!! چه اعترافی؟ بهرحال شما لنگی ها میخواین یه جور عقده گشایی کنین. از چیپ چه خبر!!!
  • م ر IR ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۱
    1 11
    آخه قشنگ معلوم بود با سه دفاع اونم بازی مهم اگه استقلال همون اوایل هفته که پرسپولیس با این تیم ها بازی داشت بازی میکرد شک نکنید 4 هیچ میباخت بازی با پرسپولیس کل بازیکنان تراکتور بودن . درضمن چیپ علیپور دنبال چیپ فرشچیپ رفته ولی پیداش نکرده
  • siavash IR ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
    3 0
    آخه یکی به این لنگیا بگه الان بازی اس اس و سوراختور چه ربطی به شما داره آیا ؟؟؟؟؟؟ استقلال الان چند بازیا به همه تیما بالای 3 تا میزنه و اگ لنگ هم الان به تورمون بخوره کمتر از 3 تا نصیبش نمیشه....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس