کد خبر 1006152
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۰
علیرضا منصوریان

سرمربی ذوب‌آهن گفت: از عملکرد بچه ها خیلی راضی هستم، به مراتب کیفیت فوتبالی ما از بازی با پیکان بهتر بود، باید گل نخوردن را سرلوحه کار خود قرار دهیم و برای گلزنی تشنه تر شویم.

به گزارش مشرق، علیرضا منصوریان پس از برتری مقابل شاهین بوشهر گفت: این برد را به بازیکنان، کادر و هواداران تبریک می‌گویم که ما را تنها نگذاشتند. این برد را به مدیرعامل باشگاه هم مخصوص تبریک می‌گویم و از حمایت‌های هیات مدیره هم تشکر می‌کنم. از عملکرد بچه ها خیلی راضی هستم. به مراتب کیفیت فوتبالی ما از بازی با پیکان بهتر بود. 

منصوریان در مورد شاهین بوشهر گفت: این تیم هم تمام تلاش خود را انجام داد. اما آسیب اصلی را از هفته قبل و مقابل پرسپولیس خورد. باید مسئولان بوشهر کمک کنند تا این باشگاه 50 ساله دوباره بلند شود و نتیجه بگیرد.

وی در مورد اینکه دورنمای ذوب آهن را چطور ارزیابی می‌کنید، گفت: ما روی مبحث فنی باید همین روند را ادامه دهیم. بازی با پیکان یکی از روزهای خوب ما در مالکیت توپ بود، اما روی اشتباه گل خوردیم. یک مشکلی داریم که استرس سراغ بازیکنان می‌آید. امروز تا زمانی که گل دوم را نزده بودیم بازیکنان استرس داشتند اما بعد از گل دوم بهتر شدیم. هفته بعد هم بازی سختی در تبریز مقابل ماشین سازی داریم و باید 3 امتیاز را بگیریم.

سرمربی ذوب آهن تاکید کرد: باید گل نخوردن را سرلوحه کار خود قرار دهیم و برای گلزنی هم تشنه‌تر شویم. بعد از گل دوم باز هم موقعیت داشتیم اما استفاده نکردیم.

بیشتر بخوانید:

اولین دشت 3 امتیازی منصوریان با ذوب آهن

وی در مورد عملکرد محمدرضا خلعتبری مهاجم تیمش گفت: خلعتبری امروز خیلی خوب بود و از او تشکر می‌کنم. ما دو ماه است که او را کامل در اختیار داریم و سعی می‌کنیم حفظش کنیم. محمدرضا روند تیم ما را عوض می‌کند و مانند او در فوتبالمان کم داریم. امروز با تجربه‌اش کمک زیادی به ما کرد.

منصوریان در مورد عملکرد معراجی دروازه‌بان این تیم گفت: ما در این مسابقه دروازه‌بانمان را تغییر داده بودیم و 3-2 هدف داشتیم. گلر اول تیم امید در درون دروازه ما است. هم باید این ریسک را می‌پذیرفتیم و هم بازی را حفظ می‌کردیم. همین که دروازه‌بان امید متعلق به تیم ماست، دورنمای خوبی دارد. او قرارداد بلندمدتی با تیم دارد و باید از وی به نحو احسن استفاده کنیم. همه باید کمک کنیم که این دروازه‌بان از ریل خارج نشود تا در آینده یکی مانند سید حسین حسینی، رشید مظاهری و بیرانوند ساخته شود.

سرمربی ذوب آهن در مورد تعویض اجباری گفت: هیچ مربی دوست ندارد که بازیکن آماده‌اش روی نیمکت باشد. با خود مهدی‌پور صحبت کردم و گفتم اگر بیشتر دقت کند و وقت بگذارد، عملکرد بهتری خواهد داشت. ما هافبک‌هایی مثل او کم در فوتبالمان داریم.

وی ادامه داد:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ما چند هفته را از دست دادیم و اگر خوب بودیم مطمئنا ملی‌پوش هم داشتیم. به بازیکنان می‌گویم اگر خوب کار کنید ابتدا ارزش خودتان بالا می‌رود، بعد لوگوی باشگاه ارزش پیدا می‌کند و هواداران خوشحال می‌شوند. 3-2 هفته پیش که از هواداران گله کردم چون ورزشگاه خالی بود. آنها یار دوازدهم ما هستند. برد 2 بر صفر امروز را هم هوادار به ما داد. ما در ادامه کار به حمایت آنها خیلی احتیاج داریم.

منصوریان در مورد کیفیت چمن فولادشهر گفت: چمن ما زمستانی است و در هوای پاییزی و زمستانی به خوبی آماده می‌شود. محافظت خیلی خوبی هم از این چمن صورت می‌گیرد و به شخصه حتی دغدغه زمین تمرین هم ندارم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس