کد خبر 1006151
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۹
سید حسین حسینی

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال گفت: امروز با این دروازه‌بانی‌ام خیلی چیزها را ثابت کردم و در یک روز سخت جواب حمایت هواداران را دادم.

به گزارش مشرق، سیدحسین حسینی پس از پیروزی پر گل استقلال مقابل تراکتور گفت: خدا را شکر توانستیم در یک بازی سخت یک نتیجه فوق‌العاده را بگیریم مسلماً جو تبریز سنگین بود ولی خدا را شکر توانستیم برد خیلی خوبی بیاوریم و به همه بچه‌ها تبریک می‌گویم.

حسینی در مورد اینکه استقلال بعد از 8 سال توانست تراکتور را در تبریزی شکست دهد،‌گفت: این را نمی‌دانستم اما شما ببینید نسبت به بازی‌های اول چقدر تیم ما پیشرفت کرده است، تیم خیلی خوبی هستیم ، زمانی که می‌گفتیم صبر کنید و حمایت کنید این هم نتیجه‌اش است، به هواداران تبریک می‌گویم.

بیشتر بخوانید:

استراماچونی: این برد به خاطر دیاباته بود/کاش مثل دنیزلی شوم

دروازه‌بان استقلال در پاسخ به این سوال که آیا این بازی را می‌تواند تقابل او با رشید مظاهری دانست گفت: من قبل از بازی کاری به این مسائل نداشتم فقط دوست داشتم بهترین عملکرد را داشته باشم و با این دروازه‌بانی‌ام خیلی چیزها را ثابت کردم.

حسینی در مورد اینکه در نیمه اول و در دو صحنه استقلال را نجات داد،‌گفت: در چند هفته اول تحت فشار بودم و هواداران در روزهای سخت حمایت کردند و خدا را شکر توانستم در یک جای سخت جواب حمایت آنها را بدهم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۰
    0 0
    ثابت کردی که از کلاغ خیلی بهتری ولی هنوز مونده به عقاب برسی
  • IR ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
    0 0
    ایشالا درد و بلات بخوره توسر پرسپولیسی ها تراکتوری ها سپاهانی ها پدیده وغیره مرده شور زنوزی روهم باهاشون ببرن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس