کد خبر 1006143
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۱
دیاباته

آخرین بازی که شماره 7 استقلال موفق به گلزنی شد مربوط به لیگ سیزدهم و بازی مقابل نفت تهران است.

به گزارش مشرق، برد ارزشمند استقلال مقابل تراکتور علاوه بر شکستن طلسم 7 ساله در تبریز برای آبی‌های پایتخت یک رکورد دیگر را هم شکست. رکوردی که شاید برای هواداران آبی به اندازه رکورد اول شیرین باشد. شماره محبوب هواداران استقلال در این سال‌ها روزهای خوبی را نداشت. شماره 7 فرهاد مجیدی که شماره محبوب آبی‌های پایتخت است مانند دیگر شماره‌های محبوب در تیم‌های ایرانی طلسم شده بود. بدیمن بودن این پیراهن به قدری جدی شده بود که یکی، دو بازیکن این تیم بعد از حضور در استقلال حاضر به پوشیدن این پیراهن نشده و عطایش را به لقایش بخشیدند. شیخ دیاباته هم آخرین نفری بود که دچار این طلسم شد اما در نهایت در بازی حساس استقلال توانست این طلسم را بشکند و با سه گل برای همیشه به آن پایان بدهد.

بیشتر بخوانید:

استقلال در تبریز مدعی شد/ بغض دیاباته و ۴ چرخ تراکتور با هم ترکید

پیش از این فصل، شماره 7 استقلال بر تن مارکوس نویمایر، بختیار رحمانی و حسن بیت سعید بود. این سه بازیکن در لیگ برتر هیچ گلی برای استقلال نزدند و همچنین کیفیتی که از خود نشان دادند به جدایی زودهنگامشان از جمع آبی‌پوشان انجامید. بازیکنانی که با امید و آرزوی زیاد و به عنوان ستاره به استقلال پیوستند و در نهایت در نقش یک بازنده این تیم را ترک کردند. شیخ دیاباته بازیکنی بود که پیش‌بینی می‌شد قرار است نامش به این لیست اضافه شده و بدون یک گل زده آبی‌ها را با ناکامی ترک کند. او در بازی با تراکتور اما نه تنها گل زد که با یک هت‌تریک طلسم خودش و شماره 7 را یک جا شکست.

آخرین بازی که شماره 7 استقلال موفق به گلزنی شد مربوط به لیگ سیزدهم و بازی مقابل نفت تهران است. فرهاد مجیدی در آن مسابقه دروازه حریف را باز کرد. از آن روز تا بازی با تراکتور یعنی 2204 روز این شماره طلسم شده بود و دیاباته امروز بعد از  6 سال و 13 روز این طلسم را شکست. 

البته تیام بازیکنی بود که توانست خاطرات خوبی از شماره 7 در آسیا از خود به جای بگذارد. تیام که در لیگ برتر شماره 25 را می‌پوشید در آسیا شماره 7 را برتن کرد و ستاره استقلال در این رقابت‌ها بود.

منبع: وب سایت برنامه نود

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • . IR ۰۴:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۱
    0 2
    چرا چرندمینیوسید؟ پس مامه تیام اون همه گل زد شماره چند بود؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس