کد خبر 1006041
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۷
کولاکوویچ

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران درباره شایعه‌های تغییر سرمربی تیم ملی گفت: زمان تغییر کولاکوویچ نیست و همه باید به تیم ملی کمک کنیم تا به المپیک برسیم.

به گزارش مشرق، عطایی پس از پیروزی تیمش مقابل تیم شهداب یزد در هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر والیبال گفت: معمولا بازی اول در هر تورنمنتی سخت می‌باشد چرا که تیم ها شناخت کافی از یکدیگر ندارند مخصوصا تیم‌های تازه وارد که اطلاعات دقیقی از آنها در دسترس نیست و فقط می‌توان به اطلاعاتی از بازیکنان آنها دست پیدا کرد. این بازی برای هر دو تیم سخت بود چرا که اطلاعات کافی وجود نداشت.

 

* در جریان بازی به اطلاعات رسیدیم
وی افزود: در جریان بازی اطلاعات بدست آمد که  همین کار را به خودی خود سخت می ‌کند. ست اول، سرویس‌های خوبی زدیم و بازی را خوب آغاز کردیم. در ست دوم و سوم تیم شهداب با اعمال تغییرات و کنترل سرویس‌های ما موفق شد حملات خوبی داشته باشد و دفاع ما را باز کند. دچار مشکل شدیم و دو ست را واگذار کردیم اما در ست چهارم و پنجم با اعمال تغییرات موفق شدیم عملکرد بهتری داشته باشیم و در نهایت پیروز ست و بازی شدیم.

* توان تیم کاله بیشتر از بازی مقابل شهداب است
سرمربی تیم والیبال کاله مازندران تاکید کرد: از پیروزی مقابل شهداب در هفته نخست رقابت ها خوشحال هستم اما نمایشی که تیمم داشت با پتانسیلی که بازیکنانم دارند متفاوت است. توان تیم بسیار بیشتر است. می‌توانم بگویم دیروز روز خوبی نداشتیم. در ادامه تلاش می کنیم بهتر شویم.

* نقاط قوت و ضعف سپاهان را شناسایی می‌کنیم
عطایی درباره بازی روز یکشنبه مقابل تیم فولاد سپاهان نیز گفت: اطلاعات بازی این تیم را در هفته نخست مسابقات بدست می‌آوریم. تحلیل تیم‌ها در هفته‌هایی ابتدایی رقابت‌ها کار سختی است. سپاهان تیم خوبی می‌باشد. بازی‌های تدارکاتی خوبی برگزار کرده است سعی می کنیم بر روی نقاط ضعف و قوت این تیم کار کنیم تا در نهایت بازی مناسبی روز یکشنبه به نمایش بگذاریم.

بیشتر بخوانید:

فدراسیون مجبور به ادامه همکاری با کولاکوویچ

* فشردگی لیگ به تیم ملی آسیب می‌رساند
وی درباره رقابت‌های لیگ برتر در فصل جاری نیز گفت: لیگ امسال بسیار پرفشار خواهد بود. تمام تیم‌ها در طول ۸ روز ۳ بازی را برگزار خواهند کرد. همین فشار رقابت‌ها ممکن است باعث آسیب دیدگی بازیکنان شود و در نهایت آسیب آن به تیم ملی خواهد رسید. فشردگی رقابت‌ها به دلیل برنامه‌های تیم ملی است اما از آن طرف همین فشردگی باعث آسیب و فرسودگی ملی پوشان خواهد شد. امیدوارم لیگ به خوبی پیش برود و بتواند نیازهای تیم ملی را برطرف کند.


عطایی در پاسخ به این سئول که قرار بود ایگور کولاکوویچ در ایران حاضر و مسابقات را تماشا کند اما این اتفاق رخ نداد، نظر شما چیست؟ گفت: سرمربی تیم ملی حتما از اواسط دور رفت مسابقات در ایران حاضر خواهد شد و مسابقات را تماشا می کند.

* تغییر کولاکوویچ درست نیست/کولاکوویچ می‌تواند تیم ملی را به المپیک برساند
وی در پاسخ به این سئوال که شایعه هایی مبنی بر تغییر سرمربی تیم ملی مطرح است آیا در فاصله دو ماه تا انتخابی المپیک این تصمیم درست است یا خیر؟ گفت: تغییر سرمربی تیم ملی در این برهه زمانی اصلا مناسب نیست و زمان تغییر وجود ندارد. کولاکوویچ می تواند تیم ملی را به المپیک برساند. همه باید از تیم ملی حمایت کنیم تا تیم نتیجه بگیرد. برخی از نقدها منصفانه نیست. کولاکوویچ پس از حضور در ایران بجز مشورت با دستیاران خود می‌تواند جلسه ای با حضور برخی از مربیان ایرانی که مد نظر خودش است برگزار کند و با آنها به تعامل بنشیند. این جلسات می تواند اطلاعات خوبی در اختیار کولاکوویچ قرار دهد و او از آنها استفاده کند.

* اگر تیم ملی به المپیک نرود تبعات بدی برای والیبال خواهد داشت
عطایی ادامه داد: تعدادی با سرمربی تیم ملی در تضاد هستند که این درست نیست. تیم ملی باید خود را در فضایی آرام مهیای حضور در المپیک کند. اگر تیم ملی به المپیک راه پیدا نکند تبعات بدی برای والیبال ایران در پی خواهد داشت و اگر هم به المپیک صعود کنیم آینده خوبی برای والیبال رخ خواهد داد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس