کد خبر 1006017
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۵
عکس/ دیدار تیم‌های پرسپولیس تهران و ماشین‌سازی تبریز

مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: این تیم با کالدرون شانسی برای قهرمانی ندارد و نیمی از تیم برانکو هم نیست.

به گزارش مشرق، کریم باوی در خصوص توقف پرسپولیس مقابل ماشین‌سازی اظهار داشت:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ پرسپولیس نتیجه ضعیفی گرفت و این تیم نصف تیم برانکو هم نیست. متاسفانه به بازیکنان بهای زیادی داده شده و همین باعث می‌شود که یک بازیکن به این شکل پنالتی بزند.

وی افزود: بازیکن اگر به پرسپولیس تعصب داشته باشد، حتی در خیال خود هم این چنین پنالتی نخواهد زد، اما الان بازیکنان اصلا به فکر هواداران نیستند و به قولی اشباع شده‌اند و فقط به فکر خودشان هستند. این نوع پنالتی زدن برای یک بازیکن دور از شان یک تیم بزرگ با هواداران پرسپولیس است.

مهاجم سابق پرسپولیس با اشاره به زمان حضورش در این تیم گفت: ما تعصب داشتیم و نیت‌مان، نیت تیمی بود نه شخصی. در حال حاضر بازیکنان پرسپولیس را در حد این تیم نمی‌بینم، چون یکی از نکات مهم، داشتن تعصب به تماشاگرانی است که در سرما و گرما برای تشویق به ورزشگاه می‌آیند.

بیشتر بخوانید:

علیپور خیلی «رو» دارد

باوی ادامه داد: من چند وقت پیش با مسئولان پرسپولیس صحبت کردم و به آنها گفتم کی‌روش استنلی را جذب کنند، اما این کار را نکردند. تصور آنها این بود که علیپور مثل گذشته گل می‌زند، اما دیدید که موفق نشده است.

وی عنوان کرد: اگر دیدید پرسپولیس، شاهین بوشهر را با 5 گل شکست داد، به خاطر ضعف تیم بوشهری بود، وگرنه قدرتی در تیم ما دیده نشد. سپاهان به همین تیم بوشهری 3 گل زد و زدن 5 گل نشانه قوی بودن نیست. کالدرون را مربی موفقی ندیدم و نمی‌تواند در پرسپولیس مفید باشد.

مهاجم سابق پرسپولیس در خصوص اینکه فکر نمی‌کند فشار نتایج برانکو روی این مربی آرژانتینی تاثیر گذاشته است، گفت: برانکو با فوتبال ما آشنا بود و می‌دانست بازیکنان ایرانی تاکتیک‌پذیر نیستند. برانکو با بدنسازی و خلاقیت فردی پرسپولیس را قهرمان می‌کرد، ولی کالدرون آمده که تاکتیک ذهنی‌اش را پیاده کند، در حالی که نمی‌داند فوتبال ایران با جاهای دیگر فرق دارد.

باوی تصریح کرد: استراماچونی هم آمده بود که در استقلال همین راه را برود، ولی وقتی متوجه شد بازیکنان ایرانی خلاقیت زیادی ندارند، یک مهاجم بلندقامت جذب کرد و حالا هم سعی می‌کند از قد و قامت و فیزیک او استفاده کند. پرسپولیس همیشه بلندقامتان خوبی داشته و زمانی حسین کلانی، علی دایی، همایون بهزادی، فتح‌آبادی و خود من در این تیم با ضربات سر حریف را اذیت می‌کردیم، اما الان می‌بینیم که مهاجم بلندقامت ندارد و وقتی فرصت‌هایش از دست می‌رود، به بن‌بست می‌خورد.

وی در پاسخ به این سوال که فکر می‌کند این تیم شانس قهرمانی در این فصل را دارد، گفت: پرسپولیس شانسی برای قهرمانی با این مربی ندارد. تراکتور، سپاهان و استقلال شانس‌های قهرمانی هستند. بازی پارس و سپاهان را دیدم و تیم پارس جنوبی در زمین خودش به دنبال گرفتن مساوی بود. استقلال هم مدعی است و استراماچونی روز به روز کار می‌کند که تیمش آماده‌تر شود چون نفراتش را شناخته، اما کالدرون هنوز نفرات اصلی خود را نشناخته است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۰
    2 6
    شماصحبت نکنی نمیمیری،ماخودمونم فهمیدیم به جزسه چهارتابازیکن بقیه ازجون مایه نمیزارن انگارواسه برانکوبازی میکردن نه پرسپولیس
  • IR ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۰
    4 2
    اگر دیدید پرسپولیس، شاهین بوشهر را با 5 گل شکست داد، به خاطر ضعف تیم بوشهری بود، وگرنه قدرتی در تیم ما دیده نشد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس