سعد الحریری - کراپ‌شده

جریان المستقبل لبنان به رهبری سعد الحریری از معترضان خواست تا از اقدامات قانون‌شکنانه دوری کرده و با نیروهای امنیتی و ارتش همکاری کنند.

به گزارش مشرق، جریان المستقبل لبنان امروز (پنجشنبه) با حضور «سعد الحریری» تشکیل جلسه داد و در بیانیه پایانی از معترضان خواست تا با خویشتنداری از مسدود کردن جاده‌ها خودداری کنند.

بیشتر بخوانید:

شرایط حریری برای نخست‌وزیری مجدد

به نوشته وبگاه تلویزیون ان‌بی‌ان لبنان، در این بیانیه با تأکید بر مسالمت‌آمیز بودن اعتراضات، آمده است که اعتراضات دارای روح ملی‌گرایی و دوری از فرقه‌گرایی و روح سرسپردگی است.

جریان المستقبل همچنین از تمامی طرفداران سعد الحریری خواست تا پس از استعفای وی، با التزام به قانون از اقدامات تحریک‌آمیز و بستن خیابان‌ها خودداری و با ارتش و نیروهای امنیتی همکاری کنند.

روز چهارشنبه (دیروز) رئیس‌جمهور لبنان استعفای «سعد الحریری» را پذیرفت و دولت فعلی عملاً به دولت پیشبرد امور تبدیل شد.

شب گذشته برخی خیابان‌های بیروت شاهد تظاهرات طرفداران سعد الحریری در حمایت از وی بود که موجب بسته شدن خیابان‌ها و ایجاد مشکلات عبور و مرور برای خودروها شد.

شهرهای لبنان از دو هفته پیش در اعتراض به اوضاع معیشتی و اقتصادی و اعمال مالیات بر برخی از خدمات دولتی، به عرصه برگزاری تظاهرات مردمی تبدیل شده است. معترضان خواهان اصلاحات جدی و برکناری مسئولان فاسد و فاقد صلاحیت هستند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس