کد خبر 1005835
تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۴
لیورپول

قرمزپوشان مرسی‌ساید با کسب پیروزی در ضربات پنالتی یک بازی پرگل خانگی مقابل میهمان لندنی خود، جواز صعود به مرحله یک چهارم نهایی جام اتحادیه انگلیس را کسب کردند.

به گزارش مشرق، در دومین شب از دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی جام اتحادیه فوتبال انگلیس، چهارشنبه شب تیم‌های فوتبال آرسنال و لیورپول در ورزشگاه آنفیلد به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان 90 دقیقه با نتیجه پرگل 5 - 5 به پایان رسید تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود و در آنجا تیم فوتبال لیورپول با کسب پیروزی 5 بر 4 جواز صعود به مرحله یک چهارم نهایی را کسب کرد.

بیشتر بخوانید:

منچستریونایتد در خانه چلسی جشن صعود گرفت

توریرا در دقیقه 19، مارتیلی دوبار در دقایق 26 و 36، میتلند نیلز در دقیقه 54 و ویلاک در دقیقه 70 گل‌های آرسنال را به ثمر رساندند. برای لیورپول نیز شکوردان موستافی در دقیقه 6 (گل به خودی)، جیمز میلنر در دقیقه 43، الکس اوکسلید چمبرلین در دقیقه 58 و دیووک اوریگی دو بار در دقایق 62 و 3+90 گلزنی کردند تا به این ترتیب بازی به ضربات پنالتی کشیده شود.

در ضربات پنالتی میلنر، لالانا، بروستر، اوریگی و جونز ضربات لیورپول را به گل تبدیل کردند. در آرسنال هم هکتور بیرین، متئو گوندوزی، مارتینلی و نیلز گلزنی کردند، اما دنی سبایوس ضربه چهارم این تیم را به هدر داد و باعث شکست تیمش شد.

به این ترتیب لیورپول ششمین تیمی شد که جواز صعود به مرحله یک چهارم نهایی جام اتحادیه فوتبال انگلیس را کسب کرد و آرسنال اولین جام پیش روی‌اش در این فصل را از دست داد.

در دیگر بازی این مرحله، استون‌ویلا در خانه مقابل ولورهمپتون به میدان رفت و این تیم را با نتیجه 2 بر یک شکست داد تا همچون لیورپول راهی مرحله بعد شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس