کد خبر 1005693
تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۱
عکس/ اولین تمرین تیم ملی فوتبال امید با حضور حمید استیلی

سرمربی تیم فوتبال المپیک ایران گفت: کادر فنی تا آخرین روز لیگ را با دقت زیر نظر می‌گیرد.

به گزارش مشرق، حمید استیلی در خصوص آخرین برنامه های آماده سازی تیم المپیک گفت: فعلا دو مسابقه تدارکاتی برابر اندونزی در تاریخ های ۲۲ و ۲۵ آبان قطعی شده که برای انجام این دو دیدار، اردوی تیم امید با حضور ۲۵ بازیکن آغاز می شود. بعد از پایان بازی های هفته دهم بازیکنان در دو گروه روزهای ۱۵ و ۱۸ آبان به اردوی تیم ملحق خواهند شد و تلاش می کنیم روز ۲۰ آبان وارد اندونزی شویم تا نخستین بازی را برابر تیم المپیک این کشور برگزار کنیم. تلاش هایی برای هماهنگی مسابقات تدارکاتی دیگر در حال انجام است و رایزنی هایی صورت گرفته که امیدواریم نتیجه خوبی به همراه داشته باشد چرا که بازی های بین المللی برای تیم ما از اهمیت بالایی برخوردار است.

سرمربی تیم المپیک اضافه کرد: بازی در اندونزی از یک جهت شرایط آب و هوایی و منطقه ای مشابهی با تایلند محل برگزاری مسابقات دارد و شبیه سازی مناسبی محسوب می شود. از جهتی برخی از حریفان ما از جمله چین هم پیش از این مقابل تیم المپیک اندونزی قرار گرفته اند و برای ما می تواند از هر جهت مفید و قابل استفاده باشد. با این وجود تلاش می کنیم در اردوی بعدی که به میزبانی قطر برگزار می شود هم بازی های تدارکاتی مفید و قوی تری در برنامه داشته باشیم.

بیشتر بخوانید:

به خاطر دخترم پیشنهاد تیم ملی را قبول نکردم

استیلی در خصوص حضور مربیان تیم المپیک در لیگ برتر گفت: به همراه رضا شاهرودی و علیرضا امامی فر بازی های مختلف را از نزدیک تماشا می کنیم. حتی در این هفته امامی فر شاهد یکی از بازی های لیگ دسته اول خواهد بود. مسئله اصلی این است که بتوانیم شایسته ترین و بهترین نفرات را انتخاب کنیم. البته تا امروز تقریبا ۹۰% از ترکیب تیم مشخص شده و در ادامه ما تنها دو هدف را دنبال می کنیم. ابتدا به دنبال نظارت بر آخرین وضعیت بازیکنان تیم هستیم که در چه شرایطی قرار دارند و در دومین مرحله در برخی پست های خاص به دنبال یافتن بازیکنان شایسته خواهیم بود تا فهرست تیم تکمیل و نهایی شود. در واقع هدف ما این است که تا آخرین روز و فرصتی که برای معرفی نفرات داریم بازی های لیگ را با دقت زیر نظر داشته باشیم تا بهترین ها انتخاب شوند.


سرمربی تیم المپیک با اشاره به هماهنگی حضور لژیونرهای این تیم نیز اظهار داشت: این مسئله برای ما بسیار مهم است که تمامی نفرات را در اختیار داشته باشیم. تا امروز رایزنی های لازم صورت گرفته و همچنان دنبال خواهد شد تا تمامی نفرات را بتوانیم برای اردوهای آتی دعوت کنیم و از بازیکنانی مثل صیادمنش، دلفی و مهدی خانی هم استفاده کنیم. بعد از این اردو با همراهی آقای میرشاد ماجدی سفری به تایلند خواهیم داشت تا آخرین شرایط محل اقامت و تمرینات تیم المپیک را مورد بررسی قرار دهیم.

منبع: فدراسیون فوتبال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس