کد خبر 1005602
تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰
image-20191030121602-2.jpeg

سرویس خواب مناسب و زیبا، شما را از شر ناراحتی ها و خستگی ها رها خواهد کرد. اگر زندگی پر مشغله و کاری دارید، باید حتما برای این بخش از خانه ی خود ارزش زیادی قائل شوید.

سرویس خواب با یک تخت دونفره ی زیبا و تشک گرم و نرم تمام آن چیزی است که باید حتما در اتاق خوابتان داشته باشید. این روزها دغدغه خانواده ها به خصوص تازه عروس دامادها داشتن یک اتاق خواب عالی است. برای داشتن یک سرویس خواب عالی باید حتما به مواردی توجه کنید. فضای اتاق خواب خود را بارها اندازه بگیرید و تمام ابعاد را در نظر بگیرید. ابعاد استاندارد یک تخت خواب دونفره در ساده ترین حالت 2 متر در 1.60 تا 1.80 متر است. شاید نام های کینگ (king) و کویین (queen) را بارها شنیده باشید. این دو مدل تخت عرض های متداول در بازار را نشان می دهند. پیشنهاد ما این است که طراحی مناسب و زیبای اتاق خواب های خود را طراحان و معماران متخصص بسپارید. سلیقه ی شما بسیار در این پروسه اهمیت دارد برای همین می توانید طرح ها و رنگ ها را به سلیقه خود انتخاب کنید. ما به مشتری های خود همیشه این توصیه می کنیم که قبل از خرید سرویس خواب حتما مدل ها و نمونه های جدید و به روز را نگاه کنند این امر به شما کمک می کند تا بتوانید ایده های خود را به روز کنید. به راستی سرویس خواب مهمترین نقطه ی آرامش خانه ی شما به حساب می آید، باید در انتخاب آن بسیار محتاط باشید.

سرویس خواب
سرویس خواب

تشک

انواع تشک ها نیز برای خرید وجود دارد. اندازه و ابعاد تشک باید در هماهنگی با نوع تخت دونفره ی شما باشد. در یک سرویس خواب چه چیزی بیش از نوع تشک و بالش در راحتی خواب شما موثر خواهد بود؟ تشک های پر، طبی، تشک فنری متصل، تشک فنری منفصل، تشک مموری فوم، تشک بادی و غیره در بازار موجود است.  

تخت دونفره

اصلی ترین بخش یک سرویس خواب دونفره، تخت دونفره ی آن است. ابعاد مناسب این تخت 2 متر در 1.8 متر است. البته تخت های بزرگتر و کوچکتر از این حد نیز وجود دارند و شما بسته به اندازه ی اتاق خواب و مدل مورد پسند خود می توانید سایزهای دیگر را نیز سفارش دهید. یکی از مسائلی که در مورد تخت دونفره اهمیت زیادی دارد، ارتفاع تخت دو نفره است. امروزه محققان ثابت کرده اند نوع تخت و جنس تشک و ارتفاع تخت تاثیر مستقیمی بر روی سلامتی انسان ها و برطرف شدن خستگی های آنان دارد. تخت دونفره اگر کوچک باشد، در نهایت هیچ کس بر روی آن نخواهد خوابید. اگر بر روی تخت دونفره نامناسب بخوابید، هر روزتان را با بی حوصلگی و کسلی شروع خواهید کرد. برای همین توصیه ی ما این است که حتما هزینه ای که می کنید را ملاک خرید خود قرار ندهید. کارشناسان توصیه می کنند ارتفاع تخت از یه حدی بلندتر و کوتاه تر نباشد. تخت های بلند و یا تخت هایی که زیر آنها کشودار است زیاد توصیه نمی شود. اگر سقف خانه ی شما کوتاه است بهتر است ارتفاع تخت دونفره در سرویس خواب بلند نباشد. تخت دونفره کویین، دارای عرض 160 سانتی متر و طول 2 متر است و 45 تا 50 سانتی مر نیز ارتفاع دارد. برای هر نفر جای مناسب دارد و فضای کمتری را نسبت به دیگر تخت های دونفره در سرویس خواب های دیگر اشغال می کند برای همین از پرطرفدارین تخت های دو نفره است. در کنار این تخت خواب کینگ بزرگتر است و بیشترین فضا را به هر فرد اختصاص می دهد. عرض این تخت 1.8 و طول آن دو متر است و ارتفاع آن نیز بین 45 تا 50 سانتی متر است. برای کسانی که جثه ی نسبتا بزرگی دارند، یا زوج هایی که در هنگام خواب، کودکشان را نیز پیش خود می خوابانند و یا کسانی ک در خواب غلت زیاد می زنند، این تخت بسیار مناسب است. البته نوع دیگری از سرویس خواب وجود دارد که تخت آن را سوپر کینگ می دانند این تخت بزرگترین سایز تخت خواب است، 2 متر در 2 متر. بر روی این تخت 4 نفر می توانند بخوابند.  

تخت دونفره
تخت دونفره

خرید انواع سرویس خواب

سرویس های خواب دونفره را می توانید به صورت های مختلف خریداری کنید. اگر اتاق ما کوچک است انواع تاشو و کوچکتر آن وجود دارد. کیفیت جنس سرویس خواب ها بسیار اهمیت دارد. سعی کنید از سرویس خواب های چوبی و ام دی اف استفاده کنید و بعد از آن ملامینه کیفیت خوبی دارد. قیمت سرویس خواب به فاکتورهای زیادی بستگی دارد. اما برای خواب راحت خود هر چقدر که هزینه بکنید، خوب است و پشیمان نخواهید شد، این را همیشه به یاد داشته باشید. یکی از بهترین متریال ها برای سرویس خواب، ام دی اف است. انواع طرح ها ومدل های مختلف را می شود با آن ساخت. البته روشک هایی به نام وکیوم به ام دی اف اضافه می شود که دوام و زیبایی و طول عمر آنها را افزایش می دهد.  

جدیدترین مدل های سرویس خواب را می توانید در ماکان دکور دنبال کنید. تمام قیمت ها در اینجا برای شما تعدیل شده اند و هدف نهایی رضایت مشتری های عزیز است. مشاوره و حمل و نصب رایگان از خدمات این گروه خدماتی است.

تشک تخت دونفره
تشک تخت دونفره

**این محتوا تبلیغاتی است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس