کد خبر 1005552
تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۵
کاوه رضایی

مهاجم ایرانی شارلروا بعد از گلزنی مقابل اوستنده و پیروزی تیمش گفت: با این گل اعتماد به نفسم برگشت. همچنین از لحاظ بدنی نیز به اوج رسیدم.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال شالروا شب گذشته در هفته سیزدهم لیگ برتر بلژیک با حضور علی قلی زاده و کاوه رضایی به مصاف اوستنده رفت و با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید.

گل پیروزی بخش شارلروا را رضایی در دقیقه ۸۲ به ثمر رساند. کاوه در دقیقه ۸۵ جای خود را به فال داد. قلی زاده نیز در این بازی برای شارلروا ۹۰ دقیقه کامل بازی کرد.

بیشتر بخوانید:

طلسم‌شکنی کاوه بعد از یک سال و ۵۸ روز

کاوه رضایی بعد از گلزنی و نقش کلیدی اش در این بازی گفت: وقتی آن توپ به من رسید، خسته بودم اما تمرکز خودم را روی آن گذاشتم. می دانستم فرصت آخر تیم است به همین خاطر تمام سعی خودم را کردم تا به ثمر بنشیند. وقتی شما یک بازیکن را از دست می دهید و ۱۰ نفره می شوید می دانید که باید تلاش بیشتری کنید تا جای خالی او پر شود. شما باید به خط دفاع نیز کمک کنید در غیر این صورت بازی را می بازید. هر بازیکن در این شرایط باید ۱۰ تا ۲۰ درصد بیشتر از گذشته انرژی بگذارد. ما این کار را انجام دادیم و در نهایت به پیروزی رسیدیم.

وی افزود: با این گل اعتماد به نفسم برگشت. همچنین از لحاظ بدنی نیز به اوج رسیدم. تمام تلاشم را در طول فصل به همراه شارلروا انجام می دهم. من وظیفه خودم را در این تیم خیلی خوب می دانم. نیاز به زمان داشتم تا با تیم هماهنگ شوم. در این مدت از همبازی هایم خیلی چیزها یاد گرفتم. الان همه چیز بر وفق مراد است. وقتی شما به دو بازی اخیر ما نگاه کنید، متوجه می شوید که ما در مسیر درستی قرار گرفتیم و همه چیز بر وفق مراد است. ما می توانیم در ادامه فصل به رده ششم برسیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس