کد خبر 1005444
تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۰
میشل عون نمایه

یک منبع در دفتر ریاست‌جمهوری لبنان گفته رئیس‌جمهور «میشل عون» بعد از استعفای «سعد حریری»، نخست‌وزیر لبنان، درخواستی برای تشکیل کابینه موقت صادر نخواهد کرد.

به گزارش مشرق، یک منبع در دفتر ریاست‌جمهوری لبنان گفته رئیس‌جمهور «میشل عون» بعد از استعفای «سعد حریری»، نخست‌وزیر لبنان، درخواستی برای تشکیل کابینه موقت صادر نخواهد کرد.

خبرگزاری رویترز به نقل از این منبع نوشت آقای عون در حال مطالعه نامه استعفای نخست‌وزیر سعد الحریری است و خواستار تشکیل کابینه موقت نخواهد شد.

بیشتر بخوانید:

واکنش‌های داخلی و خارجی به استعفای سعد الحریری

عکس/ تقدیم استعفای سعدالحریری به میشل عون

سعدالحریری از نخست وزیری استفعا داد

«سعد الحریری» نخست‌وزیر لبنان روز سه‌شنبه در سیزدهیمن روز اعتراضات مردم این کشور،‌ استعفای خود را در واکنش به ادامه اعتراض‌های مردمی اعلام کرد و گفت که به «بن‌بست» رسیده و استعفای خود و دولتش را تسلیم رئیس‌جمهور می‌کند.

سعد الحریری در صفحه توییتر خود هم نوشت: «من در پاسخ به بسیاری از لبنانی‌ها که به خیابان‌ها آمده‌اند، استعفا کردم».

این دومین استعفای سعد الحریری طی دو سال اخیر است. وی در آبان ماه ۱۳۹۶ نیز  یک هفته پس از سفری غیرمنتظره که به عربستان داشت، در شبکه «العربیه» ظاهر شد و با اعلام استعفایش، اظهارات بسیار تندی علیه ایران و حزب‌الله مطرح کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۸
    0 0
    حریری خوب می داند پدرش وقتی توسط اسراییل ترور شد که با رییس جمهور لبنان و حزب الله به صلح رسید. برای همین پس از استعفا احساس راحتی میکند. اگر زنده اش به درد اسراییل و عربستان نخورد، پس مرده اش بدرد خواهد خورد. پیراهن عثمانش خواهند کرد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس