گبرلو

مجری سابق برنامه سینمایی هفت گفت: من هر دو نسخه فیلم یعنی نسخه اول که در جشنواره فیلم فجر اکران شد و نسخه ای که به تازگی اکران شده را دیده ام، اما در نسخه جدید صحنه های خشونت به آن شکل حذف نشده بود.

سرویس فرهنگ مشرق - محمد گبرلو منتقد سینما، پیرامون توقیف فیلم سینمایی خانه پدری ساخته کیانوش عیاری گفت: من هر دو نسخه فیلم یعنی نسخه اول که در جشنواره فیلم فجر اکران شد و نسخه ای که به تازگی اکران شده را دیده ام، اما در نسخه جدید سکانس‌ها و صحنه های خشونت در فیلم به آن شکل حذف نشده بود.

بیشتر بخوانید:

احتمالا تهیه کننده «خانه پدری» بیشتر به دنبال برگزاری یک "شو" است

فیلم/ منتقدین درباره "خانه پدری"چه می‌گویند؟

تومور بدخیمی به نام «خودتحقیری»/ پاسکاری «من و تو» با رسانه‌های داخلی برای لگدکوب کردن «هویت» ایرانی +تصاویر

وی درباره حذفیات نسخه تازه اکران شده خانه پدری اضافه کرد: واقعیت امر من در شورای ارزشیابی و نظارت حضور ندارم و نمی دانم چه سکانس ها و یا پلان هایی براساس توافق باید حذف می شده اما تا آنجا که من دیدم حذفیات به هیچ وجه زیاد نبود.

گبرلو با تاکید بر وضعیت بد نظارت در سینما خاطرنشان کرد: سینما متاسفانه سالها تبدیل به مکانی برای یارکشی آدمها شده است و برخی در پس همین توقیف هم به دنبال یارکشی هستند، اما به نظر من وقتی ما تسلطی بر اتفاق نداریم نباید بدون نظر کارشناسی نظر دهیم. از نظر من باید از همان ابتدا به امر که فیلمی ساخته میشود و در حین ارائه پروانه نمایش نظارت های درست صورت بگیرد تا کار به توقیف نکشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 3
  • US ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۷
    12 10
    فیلم کلا ایراد داره
    • mo CA ۰۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۸
      2 0
      مگه دیدی؟؟؟
  • US ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۷
    14 10
    این فیلم کلا نباید اجازه پخش بگیرد
  • US ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۷
    9 5
    فیلم داغونیه
  • IR ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۷
    13 13
    وزارت ارشاد باید ساز و کاری فراهم کند که هر کارگردانی ملزم به ارائه گواهی سلامتی اخلاق و روان از مرجع قانونی باشند تا اعصاب و روان مردم بازیچه هردیوانه ای به اسم کارگردان قرارنگیرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس