کد خبر 1005329
تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۵
کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو با ارسال هدایایی برای تیم ملی زیر 17سال زنان پرتغال و پیامی دلگرم‌کننده خطاب به بازیکنان این تیم سعی کرد پشتیبانی خود را از آنها نشان دهد.

به گزارش مشرق، کریستیانو رونالدو، ستاره بزرگ فوتبال پرتغال برای نشان دادن حمایت و پشتیبانی خود از نسل جوان فوتبال این کشور، برای فوتبالیست‌های تیم ملی زیر 17سال زنان این کشور هدیه‌ای که شامل یک جفت کفش برای هر بازیکن بود ارسال کرد و پیامی انگیزشی و حمایت‌آمیز هم خطاب به آنها فرستاد.

تیم ملی زیر 17سال زنان پرتغال در تلاش است به رقابتهای اروپایی این رده سنی که در سال 2020 در استونی برگزار می‌شود صعود کند و رونالدو به همین علت سعی دارد به بازیکنان این تیم روحیه بدهد. کریستیانو برای هر یک از بازیکنان این تیم یک جفت کفش مدل مرکوریال دریم کمپانی نایک فرستاده و در آستانه سه دیدار مهم آنها در ماه نوامبر پیامی روحیه‌بخش در اختیارشان قرار داده است.

بیشتر بخوانید:

بازیکن ایرانی رکورد سرعت رونالدو را زد

بازیکنان تیم ملی پرتغال درحالیکه عکس‌هایی از خود را در صفحه اینستاگرام تیم ملی این رده سنی پرتغال منتشر می‌کردند با شادی در حال خواندن پیام رونالدو بودند و کفش‌های نوی خود را به پا کرده بودند.

رونالدو در پیام خود نوشت:" این کفش‌های مرکوریال دریم را برایتان می‌فرستم به این امید که بتوانید به رویایتان برسید. من وقتی بچه بودم یک رویای ساده ولی دیوانه‌وار داشتم. از این رویاها نبود که در خواب و خیال می‌بینید، نه از آن رویاها بود که آنقدر می‌خواهید به آن برسید که شب تا صبح بیدارتان نگه می‌دارد".

رونالدو در ادامه نوشت:" من می‌خواستم بهترین فوتبالیست دنیا شوم و زندگی‌ام را وقف رویایم کردم. همانقدر که داشتن رویا مهم است تلاش و سخت‌کوشی برای رسیدن به آن هم اهمیت دارد. من به رویایم رسیدم و امیدوارم شما هم به رویایتان برسید. موفق باشید و از کفش‌ها لذت ببرید".

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس