ظریف

نیچروان بارزانی رئیس اقلیم کردستان عراق با وزیر امور خارجه ایران در دوحه دیدار و درباره شرایط جاری در عراق و شمال سوریه گفتگو کرد.

به گزارش مشرق، «نیچروان بارزانی» رئیس اقلیم کردستان عراق شامگاه (دوشنبه) در دوحه با محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار و در خصوص آخرین تحولات منطقه به ویژه شرایط جاری در عراق و شمال سوریه و سایر موضوعات مورد علاقه تبادل نظر کرد.

بیشتر بخوانید:

ظریف: تحریم‌های جدید آمریکا تشدید تروریسم اقتصادی علیه ایرانیان است

محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در «نشست منطقه ای» کنفرانس امنیتی مونیخ وارد دوحه پایتخت قطر شد.

سید عباس موسوی سخنگوی وزارت خارجه پیش از این از ظریف به دوحه قطر خبر داد و گفت: محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در نشست کمیته خاورمیانه کنفرانس امنیتی مونیخ که در دوحه برگزار می‌شود، امشب عازم قطر است.

وی افزود: ظریف فردا (سه‌شنبه) در دو سه پنل اصلی در این کمیته درباره مسائل منطقه و تحولات جاری خلیج فارس سخنرانی و مواضع جمهوری اسلامی ایران را اعلام خواهد کرد.

گفتنی است این نشست از امروز (دوشنبه) به مدت ۲ روز در دوحه قطر برپاست. این نشست با مشارکت کنفرانس امنیتی مونیخ و کمیته امنیت سایبری ملی قطر برگزار می‌شود.

 وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در هفته گذشته نیز برای شرکت در نشست وزرای عدم تعهد در باکو به جمهوری آذربایجان سفر و ضمن ایراد سخنرانی در این نشست با برخی مقامات شرکت کننده دیدار و گفتگو کرد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 3
  • شاخو کولبرزاده IR ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
    2 11
    ظریف قهرمان الان فهمیده بارزایها همه کاره اد
  • IR ۲۰:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
    16 0
    کردها دارای اصالت ایرانی هستند کشور ما باید آنها را جذب کند
    • DE ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
      0 0
      الحاق بهتر از جذب هست!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس