پرسپولیس نمایه - کراپ‌شده

در فاصله ۴۸ ساعت مانده تا بازی با ماشین‌سازی تبریز مسئولان باشگاه پرسپولیس همچنان در تلاش هستند تا بتوانند کاپ قهرمانی در سوپرجام سال ۹۸ را پیش از این بازی بالای سر ببرند.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس روز پنج‌شنبه در حالی به مصاف ماشین‌سازی تبریز می‌رود که مسئولان این باشگاه مدت‌ها است خواستار این هستند تا بتوانند کاپ قهرمانی در سوپرجام را پیش از این بازی بالای سر ببرند. از طرف دیگر هنوز سازمان لیگ پاسخ دقیقی در این باره به باشگاه پرسپولیس نداده است. 

بیشتر بخوانید:

برنامه پرسپولیس برای مراسم اهدای سوپرجام

حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در این خصوص گفت: باشگاه پرسپولیس مصرانه پیگیر این مساله است که پیش از آغاز بازی با ماشین‌سازی جام قهرمانی در سوپرجام سال ۹۸ را بالای سر ببرد و در این رابطه آقای انصاری‌فرد به عنوان مدیرعامل باشگاه مذاکرات و صحبت‌های خوبی با آقایان تاج و بهاروند انجام داده و موافقت آنها را بابت این موضوع کسب کرده است. 

وی ادامه داد: آقایان تاج و بهاروند درخواست باشگاه پرسپولیس را منطقی می‌دانند و ما امیدوار هستیم که روز پنج‌شنبه در حضور هوادارانمان جام قهرمانی در سوپرجام سال ۹۸ را بالای سر ببریم. پرسپولیس کار بزرگی انجام داد و در دو جام قهرمان شد و امیدوار هستیم مسئولان سازمان لیگ هم این مساله را انجام دهند تا این موضوع هم به پایان برسد. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
    2 0
    شفر با آبروی استقلال بازی کرد و درحالی که بازق یک ماه قبل اعلام شده بود، اردو برپا کردند و جام از دست پرید
  • زهرا IR ۰۱:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۸
    0 0
    همیشه عاشقتیم پرسپولیس

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس