کد خبر 1005172
تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۶

در دورانی که فرصت های شغلی دولتی و خصوصی برای جوانان و فارغ التحصیلان دانشگاهی کم است ، داشتن اید های خلاقانه می تواند شروع یک کسب و کار شخصی و خصوصی با درآمد بالا گردد .

در زیر پیشنهاد شروع یک کسب و کار پرسود با دستگاه برش لیزر بیان شده است و در ادامه این شما هستید که با گسترش ایده های زیر و ایجاد خلاقیت اقدام به خلق آثار یا کارهایی کنید که بکر و بی مانند باشند

دستگاه برش لیزری

تکنولوژی برش لیزر در چند سال اخیر بسیار فراگیر شده و جای خود را در صنایع گوناگون به خوبی باز نموده است.

از اینرو فرصت مناسبی است تا با خرید یک دستگاه برش لیزری و تهیه یک مکان مناسب ، بتوان از بازارهای هدف این صنعت سود برد.

در زیر چند مورد از کاربردهای دستگاه برش لیزر را بیان میکنیم:

با دستگاه برش لیزری ، سازه های چوبی بسازید

ساخت انواع لوازم تزئینی و دکوری مانند ساعت ، لوستر ،  قاب عکس ، آینه ، چراغ خواب ، جعبه دستمال کاغذی ، جعبه جواهر ، ساخت انواع لوازم آشپزخانه، زیورآلات فانتزی ، هدایای تبلیغاتی، جعبه کادویی، انواع ست های اداری و ... بخشی از توانایی این دستگاه ها می باشد که شما می توانید با یک ایده خلاق و بازاریابی درست برای خود یک کارگاه تولید لوازم چوبی ایجاد نمایید

با دستگاه برش لیزر ، مصنوعات چرمی یا نمدی بسازید

یکی دیگر از کارهای کسب درآمد از دستگاه برش لیزر ، ساخت صنایع دستی با چرم و نمد و پارچه است.

دستگاه برش لیزر این توانایی را دارد انواع الگو وطرح ها را به راحتی و با سرعت بالا بر روی این مواد برش دهد یا هر طرحی را بر روی آنها حکاکی نماید.

بسیاری از عروسک ها و پوشاک ها ، کیف ها و منسوجات چرمی که در بازار مشاهد می کنید ، توسط این دستگاه ها ، الگوهای آن برش خورده و یا حکاکی شده است.

بنابراین باز با داشتن یک ایده خلاقانه و بازاریابی درست می توان در این صنعت درآمد خوبی بدست آورد.

با دستگاه حکاکی لیزری ، کارهای هنری بر روی سنگ انجام دهید

توانایی بسیار بالای دستگاه برش لیزر در حکاکی بر روی سنگ و شیشه باعث گردیده تا افراد بسیاری برای ساخت سازه های سنگی و یا تزئینات شیشه ای از این دستگاه ها استفاده نمایند.

همچنین چهره نگاری بر روی سنگ برای یادبود و یا خلق اثر هنری امروز در ایران بسیار مورد استقبال قرار گرفته و بازار خوبی به همراه دارد.

دستگاه چاپ حرارتی ( پرس حرارتی )

دستگاه چاپ حرارتی به وسیله گرما و فشار طرح های چاپ شده بر روی کاغذ ترانسفر را بر روی پارچه ، چرم ،چوب ، سرامیک و.. انتقال می هد.

چاپ بر روی انواع تیشرت ، کلاه ، پد موس ، لیوان و بشقاب و پازل های چوبی ، دکوری های چوبی و .. از توانایی های دستگاه چاپ حرارتی می باشد.

در این روش چاپ ابتدا طرح مورد نظر توسط یک چاپگر کوچک که قابلیت چاپ با جوهر سابلیمیشن را دارد بر روی کاغذ ترانسفر چاپ می گردد .

سپس طرح چاپ شده بر روی قطعه ای که قصد چاپ نهایی بر روی آن را داریم قرار گرفته و در داخل دستگاه گذاشته می شود.

گرما و فشار باعث انتقال طرح چاپ شده بر روی ماده مورد نظر ما می گردد.

هزینه مورد نیاز برای ایجاد کسب و کار کوچک

دستگاه های برش لیزری در اندازه و توان های گوناگونی تولید می گردند که برای هر یک برای صنعت خاصی کاربرد دارد و قیمت های گوناگونی دارند.

هزینه تهیه یک دستگاه لیزر از حدود 10 میلیون تا 80 میلیون تومان (آبان 98) با توجه به اندازه میز و توان لیزر متغیر می باشد.

برندهای گوناگونی د

ابعاد رایج این دستگاه ها 25x35 – 60x90 – 90x130 – 130x180 سانتی متر است.

برای ساخت کارهای چوبی و حکاکی بر روی سنگ پیشنهاد می گردد از دستگاه با میز 90 در 130 سانتی متر استفاده گردد و برای ساخت صنایع کوچک چرمی و نمدی می توان از دستگا های کوچکتر استفاده نمود.

قیمت دستگاه پرس حرارتی

این دستگاه ها نیز در ابعاد گوناگون و توانایی های مختلف تولید می گردند و کامل ترین آن دستگاه پرس حرارتی همه کاره است که به دلیل دارا بودن انواع قالب ها ، می تواند بر روی انواع مواد با اشکال مختلف چاپ نماید.

قیمت این دستگاه ها نیز از حدود 2 میلیون تومان تا 5 میلیون تومان می باشد ( آبان 98)

با داشتن یک دستگاه برش لیزر و یک دستگاه چاپ حرارتی و همچین دارا بودن ایده های خلاقانه می توان اقدام به تولید بسیاری از لوازم چوبی و تزئنی تا اساب بازی و لوازم آشپزخانه و.. کرد .

برای کسب اطلاعات بیشتر و قیمت روز دستگاه ها ، می توانید بر روی هر یک از لینک های داخل متن یا آدرس زیر کلیک نمایید.

https://printcnc.com

این محتوا تبلیغاتی است**

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس