کد خبر 1005096
تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۹
کیانوش رستمی

رییس فدراسیون وزنه برداری گفت: «کیانوش رستمی» با هزینه‌ کمیته ملی المپیک و هماهنگی وزارت ورزش و جوانان در رقابت‌های بین‌المللی گزینشی بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو در سوییس حضور یافته است.

به گزارش مشرق، علی مرادی در خصوص حضور «کیانوش رستمی» در سوییس، اظهار داشت: با توجه به عملکرد رستمی در مسابقات جهانی تایلند قابل پیش‌بینی بود که امتیاز وی حساب نمی‌شود. اما از طرف کشور میزبان یعنی سوییس و فدراسیون بین‌المللی به او مهلت داده شد تا در مسابقه‌های بین‌المللی سوییس حضور یابد. حد نصاب‌های وی در این رقابت‌ها ثبت شده و به صورت غیررسمی مورد ارزیابی کارشناسان قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید:

حضور بی‌فایده رستمی در سوئیس/ کیانوش اول شد اما مدال هم نگرفت! +عکس

وی افزود: رستمی با ویزای شینگن توانست در سوییس حضور یافت و پس از این رقابت‌ها باید در تورنمنت بین‌المللی پرو شرکت کند. وی برای کسب سهمیه باید امتیازات خود را ثبت کند.  

رییس فدراسیون وزنه‌برداری درخصوص هزینه‌های اعزام رستمی به سوییس، گفت: با تشکر از کمیته ملی المپیک که هزینه‌های رستمی را با هماهنگی وزارت ورزش و جوانان برای حضور در این رقابت‌ها متقبل شد.

مرادی یادآور شد: هفت نفر در دسته ۹۶ کیلوگرم برای انتخابی المپیک بالاتر از رستمی هستند. در وزن المپیکی هشت نفر برتر سهمیه المپیک می‌گیرند. در این دسته ۲ نفر از وزنه‌برداران خود را به مسابقات انتخابی المپیک اعزام می‌کنیم و هر کدام که امتیاز بیشتری کسب کند به این رقابت‌ها اعزام خواهند شد.  این امر منوط به این است که وزنه‌برداران ما همه تلاش خود را برای کسب امتیاز انجام دهند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس