کد خبر 1005094
تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۸

در نسخه جدید و حرفه‌ای سامانه پیام کوتاه‌قاصدک؛ تعدادی برنامه جانبی، نظیرماژول نظرسنجی، ماژول مسابقات، ماژول سطح دسترسی، ماژول سر رسید، ماژول پاسخگویی هوشمند، ماژول ایمیل کاتالوگ،ماژول استعمال، ماژول حضور و غیاب و ماژول‌های سفارشی به نسخه ساده اضافه شده‌اند؛ که حالت انتخابی دارند؛ که در ادامه به کارآیی هر یک به اختصار صحبت خواهیم کرد.

ماژول نظر سنجی

بسیاری از کاربران، تمایل دارند، با استفاده از سامانه پیامکی، برای ارتباط بیشتر با مشتریان و مخاطبان خود، از ماژول نظرسنجی استفاده کنند. ماژول نظرسنجی؛ این امکان را به کاربران خود می‌دهد که با مطرح کردن یک سوال و مشخص کردن چندین پاسخ، مشتریان خود را دعوت به مشارکت نمایند؛ بدین صورت مخاطبان جواب مورد نظر خودشان را به شماره کاربران سامانه پیامکی قاصدک؛ پیامک می‌کنند.
هنگام افزودن نظرسنجی می توانید شماره خط، سوال مورد نظر، تاریخ شروع نظرسنجی، تاریخ اتمام نظرسنجی، تعداد گزینه های پاسخ، پیام خودکار که هنگام دریافت نظر نمایش داده می‌شود،رامشخص کنید.

ماژول مسابقات

از قدیم الایام، یکی از روش‌های جذب مخاطب مسابقه بوده و هنوز هم که هنوزه نه تنها، ماهیت خود را از دست نداده؛ بلکه این قابلیت توسط سامانه‌های پیام کوتاه نیز فراگیر شده است. سامانه پیام کوتاه قاصدک نیز، ماژول مسابقات را به نسخه ساده سامانه پیامکی خود اضافه کرده است. این ماژول امکان برگزاری مسابقه، با طرح سوال و جواب را به کاربران خود ارائه می‌دهد.
پس از اتمام مسابقه؛ سیستم با بررسی پاسخ‌ها، پاسخ‌های درست را جدا کرده و امکان قرعه کشی در میان پاسخ‌های درست را می دهد.
جهت استفاده از این هنگام افزونه؛ می توانید شماره خط، سوال مورد نظر، تاریخ شروع مسابقه، تاریخ اتمام مسابقه، تعداد گزینه های پاسخ و پاسخ صحیح را مشخص کنید.

ماژول سطح دسترسی

با استفاده از این سرویس، شما می‌توانید به مخاطبین و کاربرانی که در زیر مجموعه شما قرار گرفته اند، امکان دسترسی بدهید، به این ترتیب که برای هر فردی نام کاربری و رمزعبور مستقل تعریف می کنید و از آن طریق علاوه بر دسترسی مستقل کاربران ذی نفع شما به سامانه؛ می‌توانید آن‌ها را نیز مدیریت نمایید.

این افزونه گزینه مناسبی برای ارگان‌ها و شرکت‌ها می‌باشد، از این طریق مدیر مجموعه می‌تواند، برای هریک از کارمندان خود میزان اعتبار ارسال پیامک را مشخص کند، دسترسی های خاصی برای شماره‌ها و مخاطبین خود تعیین کند و همچنین میتواند مشخص کند که هر فرد به کدام قسمت سامانه دسترسی داشته باشند.

ماژول سر رسید

ماژول سرسید این امکان را برای شما فراهم می‌آورد تا بتوانید موضوعات خاص خود را در زمانی که مشخص می‌کنید به شما یادآوری کند. به عنوان مثال تاریخ پرداخت چگ ها و یا جلسات خود را در سیستم ثبت می‌کنید و ماژول سر رسید در راس تاریخ و زمان از طریق پیام کوتاه به شما یادآوری می‌کند.

ماژول پاسخگویی هوشمند

ماژول پاسخگویی هوشمند این امکان را برای شما فراهم می‌آورد که پاسخ هوشمندی به پیام های دریافتی شما بدهند. هرچند که در نسخه ساده سامانه پیامکی قاصدک، این امکان به صورت رایگان وجود دارد؛ اما برای استفاده از این سیستم به‌صورت حرفه‌ای؛ می توانید از ماژول پاسخگویی هوشمند استفاده کنید.
در ماژول پاسخگویی هوشمند به ازای تعریف هر کلید واژه می توانید تعیین که چه پاسخی بصورت اتوماتیک برای مخاطبانتان فرستاده شود.

ماژول استعلام

ماژول استعلام؛ در واقع نسخه حرفه‌ای ماژول پاسخگویی هوشمند است؛ با این تفاوت که کاربر براساس تعداد کلمات کلیدی که به مخاطبان خود ارسال می‌کند، پاسخ‌های متفاوتی دریافت می‌کند. عمده کاربرد این ماژول جهت استعلام بررسی اصل یا تقبلی بودن محصول، اعلام نمرات مدارس و آموزشگاه ها و ... می‌باشد.

ماژول ایمیل کاتالوگ

این ماژول، با دریافت آدرس الکترونیکی مخاطبان شما از طریق پیام‌کوتاه؛ قادر به ارسال انواع کاتالوگ‌ها، تبلیغات، لیست تعرفه‌ها و ... است. ماژول ایمیل کاتالوگ؛ همچنین این امکان را فراهم می‌آورد؛ که کلید واژه های مختلفی تعیین شود تا به ازای هرکدام از آن‌ها؛ کاتالوگ متفاوتی به وی ارسال شود.

به عنوان مثال وقتی مشتری؛ توسط تلفن همراه خود پیامی حاوی amini@yahoo.com و لیست تعرفه‌ها، به شماره پیامکی سامانه شما ارسال می کند، از طرف سامانه و در همان لحظه لیست قیمت‌های کالاهایتان به ایمیل او ارسال خواهد شد.

ماژول حضور و غیاب

یکی دیگر از امکانات نسخه اصلی و پیشرفته سامانه پیامکی قاصدک، ماژول حضور و غیاب است. کارآیی استفاده از این ماژول؛ این است که به هنگام ورود و خروج کارمندان، به آن‌ها پیامک ارسال می‌شود و زمان ورود و خروج را در همان لحظه به آنها اعلام می‌کند، این مسئله علاوه بر نگه داشتن زمان‌های ورود و خروج در گوشی های موبایل افراد، از بروز ورود و خروج های تقبلی نیز جلوگیری می‌کند.
همچنین این قابلیت می تواند تنها برای یک فرد فعال شود؛ یعنی ورود و خروج تمامی افراد تنها به یک نفر، به عنوان مثال مدیر داخلی؛ پیامک شود.

ماژولهای سفارشی

با توجه به طراحی و تولید سامانه پیام کوتاه توسط برنامه نویسان شرکت قاصدک، امکان طراحی ماژول های اختصاصی شما، بر اساسنیاز کاریتان وجود دارد.

در حال حاضر این سامانه برای سازمان آموزش و پروش و شرکت صنایع الکترونیک ایران (لگرند) ماژول‌های ویژه ای طراحی کرده است.

ماژول تولید شده برای سازمان آموزش و پرورش امکان ارسال ماهانه فیش حقوقی کارمندان را از طریق پیام کوتاه برای آنها فراهم می سازد و ماژول تولید شده برای شرکت صنایع الکترونیک ایران (لگرند) قابلیت جلوگیری از توزیع محصولات تقلبی این شرکت را ممکن می‌کند. به این ترتیب که خریداران محصولات این شرکت با ارسال کد خاص درج شده بر روی محصولات را به شماره سامانه ای این شرکت، از طریق پیام کوتاه ارسال می‌کنند. تاییدیه اصل بودن محصول از طریق پیامک برای مشتریان محرز می‌شود.

هرچند که موارد کاربرد پیام کوتاه بسیار متنوع تر از آن چیزی است که سامانه پیام‌کوتاه قاصدک در حال ارائه است اما این سامانه با در نظر گرفتن اولویت ها و کارآیی بیشتر ماژول‌ها، و همچنین با دراختیار داشتن، مشاوران مجرب؛ سعی در پیشبرد اهداف شما درجهت تسریع امور تبلیغاتی و اطلاع رسانی دارد.

**این محتوا تبلیغاتی است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس