کد خبر 1005044
تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۹
اسماعیل خلیل زاده

اسماعیل خلیل‌زاده رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: قطعا وقتی برگردم پیگیر می‌شوم و بعد از برگزاری جلساتی پشت پرده شعارهای هواداران علیه فتحی را پیدا می‌کنم.

به گزارش مشرق، اسماعیل خلیل‌زاده در خصوص اینکه آیا از شرایط این روزهای استقلال خبر دارد یا خیر اظهار داشت: به خاطر همسرم هنوز در گیلان هستم و تمرکز لازم را ندارم و نمی‌توانم خیلی برای استقلال وقت بگذارم، اما بازی‌ها را که دنبال کردم به نظرم هرچه جلوتر می‌رویم استقلال بهتر می‌شود. هم بازی خوب و روانی انجام می‌دهد و هم نتایج دلچسبی را به دست می‌آورد.

بیشتر بخوانید:

برانکو مربی نبود، شفر هم با دلالی آمد/ استراماچونی اگر خوب است چرا ۲ سال بیکار بود؟

وی در خصوص بازی روز جمعه استقلال و تراکتور هم عنوان کرد: امیدوارم این بازی خیلی حساس و به قول فوتبالی‌ها ۶ امتیازی را بتوانیم به نفع خودمان به پایان برسانیم و شاهد یک بازی بدون حاشیه و جذاب از سوی دو تیم باشیم.

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که چرا با وجود پیروزی‌های پیاپی هنوز هواداران علیه امیرحسین فتحی شعار می‌دهند، گفت: من ۱۵ روز است که از شرایط فاصله گرفتم و نمی‌دانم پشت پرده ماجرا چیست که همچنان با وجود پیروزی‌های پیاپی هواداران ناراضی هستند، اما قطعا وقتی برگردم پیگیر می‌شوم و بعد از برگزاری جلساتی پشت پرده شعار‌های هواداران را پیدا می‌کنم.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
    1 0
    نمی خواد وقت بگذاری - به اندازه کافی وزارت و کمیته داوران هوای تیم سوگلی را دارن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس