کد خبر 1004990
تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۳
ریبری

بال فرانسوی تیم فوتبال فیورنتینا به خاطر حرکتی که در بازی با لاتزیو انجام داد به احتمال زیاد محروم خواهد شد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال فیورنتینا در حالی شب گذشته (یکشنبه) در چارچوب هفته نهم سری A ایتالیا در ورزشگاه آرتمیو فرانکی در دقایق پایانی بازی با نتیجه ۲ بر یک مغلوب لاتزیو شد که در پایان این بازی حاشیه‌هایی هم به وجود آمد. لاتزیو در حالی در دقیقه ۸۹ با ضربه سر چیرو ایموبیله به گل رسید که بازیکنان فیورنتینا معتقد بودند که در صحنه گل داور باید یک ضربه خطا به سود آنها اعلام و گل را مردود می‌کرد.

بیشتر بخوانید:

ستاره فرانسوی هم به سری آ رفت +عکس

پس از این بازی اتفاقی افتاد که پیش‌بینی می‌شود محرومیت بلندمدتی را برای فرانک ریبری رقم بزند. در فیلمی که توسط شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» منتشرشده در حالی که بازیکنان دو تیم با یکدیگر بحث و به داور اعتراض می‌کنند، بال فرانسوی بنفش‌پوشان فلورانس یکی از کمک‌داوران را در اعتراض به داوری بازی دو بار با دست هل می‌دهد و در ادامه یکی از اعضای کادر فنی فیورنتینا او را کنار می‌کشد.

سازمان لیگ سری A پس از این بازی اعلام کرد که ریبری ۳۴ ساله پس از سوت پایان بازی بابت این حرکت از داور کارت قرمز گرفته است. این بدین معناست که ستاره پیشین بایرن مونیخ ضمن محرومیت یک جلسه‌ای، ممکن است با چند جلسه محرومیت دیگر مواجه شود.

هُل دادن کمک داور توسط فرانک ریبری بازیکن فیورنتینا

دانلود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس