کد خبر 1004907
تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۴
گردهمایی انتخاباتی برنی سندرز پس از حمله قلبی

برنی سندرز، نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به قتل سرکرده گروه تروریستی داعش واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، «برنی سندرز»، نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا  در واکنش به هلاکت «ابوبکر بغدادی»، سرکرده گروه تروریستی داعش، او را فردی تروریست و مسئول قتل‌های وحشتناک عنوان کرد.

بیشتر بخوانید:

چه کسی محل اختفای ابوبکر بغدادی، سرکرده داعش را لو داد؟

برنی سندرز که در حساب کاربری خود در توئیتر به خبر هلاکت البغدادی واکنش نشان می‌داد، همچنین افزود که جنگ علیه داعش بدون شجاعت کردها و دیگر متحدان آمریکا ممکن نبود.

ببینید:

فیلم/ نخستین تصاویر از کشته‌شدگان حمله به کاروان البغدادی

فیلم/ تروریست کیست؟!

پیش از این یک مقام دولت آمریکا اعلام کرده بود که نیروهای عملیات ویژه این کشور علیه «ابوبکر البغدادی» سرکرده فراری گروه تروریستی داعش دست به عملیات زده اند. 

در همین راستا، نشریه نیوزویک نیز مدعی شد که طبق اطلاعات دریافتی خود از یک مقام ارتش آمریکا، البغدادی در این عملیات به هلاکت رسیده است. گفته می شود که این عملیات در استان ادلب در شمال غربی سوریه و متعاقب دریافت اطلاعات موثق انجام شده است.

همچنین خبرنگار شبکه تلویزیونی فاکس نیوز در پیامی توئیتری نوشت: یک منبع ارشد نظامی آمریکا اعلام کرد که ابوبکر البغدادی در حمله آمریکا کشته شد. هویت البغدادی تایید شده است. آزمایش دی‌اِن‌اِی این موضوع را ثابت کرده است.

علاوه  بر این ساعاتی پیش «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا در سخنانی قتل سرکرده گروه تروریستی داعش در سوریه را در جریان یک عملیات هوایی تائید کرد.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس