هواداران تراکتور

باشگاه تراکتور توضیحاتی را درباره دلیل فروش بلیت حضوری دیدار این تیم برابر استقلال ارائه داد.

به گزارش مشرق، وحید خوش‌زرع، مدیرروابط عمومی باشگاه تراکتور درباره اقدام این باشگاه مبنی بر فروش بلیت حضوری اظهار کرد: این بلیت در واقع همان بلیت الکترونیکی است که تا لحظه شروع بازی فروخته نشده است و قرار است افرادی که موفق به خرید بلیت نشدند، با ارائه مدرک شناسایی خود و با استفاده از اینترنت ورزشگاه برای آن‌ها بلیت الکترونیکی ولی با مبلغ بالاتر خریده شود.

هم‌چنین سعید فتاحی، مسوول برگزاری مسابقات لیگ برتر در این‌باره توضیح داد: قرار نیست در استادیوم یادگار امام بلیت کاغذی فروخته شود. با توجه به این که امکان دارد از روستاهای اطراف تبریز که اینترنت ندارند، برای تهیه بلیت به ورزشگاه می‌آیند تا در استادیوم برای آن‌ها بلیت خریده شود. حتی گران‌تر اعلام کردن آن هم به این دلیل است که مردم عادت کنند خودشان بلیت اینترنتی بخرند. البته در همه جای دنیا چنین قضیه‌ای وجود دارد!

بیشتر بخوانید:
 

اقدام عجیب تراکتور در بلیت‌فروشی دیدار با استقلال + عکس

البته با توضیحات ارائه شده این سوال پیش می‌آید که چرا در بازی تیم ملی یا داربی تهران و یا حتی در بازی تیم‌هایی مانند نساجی و شاهین بوشهر و گلگهر سیرجان این امکان وجود نداشت و بلیت‌فروشی در صبح بازی‌ها پایان پیدا می‌کرد. هم‌چنین اعلام بلیت‌ فروشی غیراینترنتی توسط باشگاه تراکتور ممکن است مردم را به اشتباه وا می‌دارد که در ورزشگاه بلیت‌ فروشی کاغذی انجام می‌شود و باز هم باعث هجوم افراد بدون بلیت به ورزشگاه‌ها می‌شوند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ریحانه IR ۰۱:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۸
    0 0
    چون چهارچرخ و سپاهان تیمهای سوگلی وقلدر حکومتی و نور چشمی هستند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس