کد خبر 1004869
تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۴
پرچم نمایه روسیه و آمریکا

وزارت دفاع روسیه با اشاره به اطلاعات ضد و نقیض درباره کشته شدن سرکرده گروه تروریستی داعش در عملیات ارتش آمریکا، درباره صحت این خبر ابراز تردید کرد.

به گزارش مشرق، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که هیچگونه اطلاعات موثقی درباره عملیاتی ادعایی ارتش آمریکا در حمله به محل اختفای البغدادی در ادلب سوریه در اختیار ندارد.

بیشتر بخوانید:

روایت خبرگزاری ترکیه از عملیات نیروهای آمریکایی علیه البغدادی

آمریکا البغدادی را تنهایی پیدا کرد؟

وزارت دفاع روسیه اضافه کرد که اطلاعات ضد و نقیض درباره عملیات آمریکا، تردیدها درباره صحت و به خصوص موفقیت آمیز بودن این عملیات را افزایش می‌دهد.

بر اساس اعلام وزارت دفاع روسیه، جنگنده‌های آمریکایی یا جنگنده‌های ائتلاف ضد داعش روز گذشته و حتی طی روزهای اخیر حملات هوایی در ادلب انجام نداده‌اند.

نشریه «نیوزویک» بامداد امروز (یکشنبه) به نقل از یک مقام نظامی آمریکایی از عملیات بالگردی نیروهای ویژه ارتش این کشور در استان «ادلب» سوریه علیه «ابوبکر البغدادی» سرکرده گروه تروریستی «داعش» خبر داده و نوشته است که واشنگتن «با اطمینان بالا» معتقد است که بغدادی در این حمله کشته شده است.

با گذشت چند ساعت از انتشار این خبر، خبرنگار شبکه فاکس نیوز خبر داد که هویت جسد سرکرده گروهک تروریستی داعش تایید شده است.

«دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا نیز عصر روز یکشنبه در یک نشست خبری در کاخ سفید از کشته شدن البغدادی خبر داد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
    0 2
    امریکا ماهواره هایی در اختیار داره که برای تحت نظر قرار دادن نیاز به حضور میدانی نیست.
  • US ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
    0 0
    اگه قرار بود هر کسی بتواند رصد کند که عملیات سری نبود خیلی مانده به آمریکا برسی خود روسها برای اینچنین عملیاتی برای آوردن کلاه سر را میارن یادمان نرفته گشتن هفتصد گروگان برای از بین بردن چند چچنی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس