کد خبر 1004511
تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۹
"وارن و بایدن" نامزدهای پیشتاز دموکراتها برای انتخابات ۲۰۲۰

نتایج جدیدترین نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که الیزابت وارن و جو بایدن نامزدهای پیشتاز حزب دموکرات برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ هستند.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری فرانسه، نتایج نظرسنجی جدید دانشگاه کویینی پیاک حاکی است که الیزابت وارن سناتور ماساچوست و جو بایدن معاون رئیس جمهور سابق آمریکا در صدر نامزدهای حزب دموکرات برای شرکت در انتخابات 2020 میلادی هستند.

بر اساس این گزارش، نتایج نظرسنجی جدید در حالی منتشر شده است که تیم رایان نماینده کنگره از ایالت اوهایو انصراف خود را از ادامه رقابت های انتخاباتی اعلام کرده است.

بیشتر بخوانید:

جدیدترین نتایج نظرسنجی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا +عکس

این نظرسنجی نشان می دهد که وارن 70 ساله موفق به جلب حمایت 28 درصد رای دهندگان دموکرات و مستقل شده است. این رقم برای جو بایدن 76 ساله به 21 درصد رسیده است.

برنی سندرز نیز که اخیرا با حمله قلبی روبرو شده بود، حمایت 15 درصدی رای دهندگان را کسب کرده است. پیت بوتیگیگ شهردار South Bend در ایالت ایندیانا نیز تنها 10 درصد حمایت رای دهندگان را در اختیار داشته است.

این در شرایطی است که در نظرسنجی شبکه سی ان ان ، بایدن با کسب 34 درصد حمایت رای دهندگان دموکرات در صدر قرار داشته است. این رقم برای وارن به کمتر از 19 درصد رسیده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس