کد خبر 1004421
تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۲
رسول خطیبی

سرمربی ماشین سازی معتقد است تیمش از لحاظ فنی جزو ۴ تیم برتر ایران است.

به گزارش مشرق، رسول خطیبی در نشست خبری پس از دیدار تیمش برابر نفت مسجدسلیمان اظهار کرد: تیم حریف برای کسب یک امتیاز به تبریز آمده بود. ما تیم برتر زمین بودیم. دروازه بان ما در مجموع یک بار توپ را دفع کرد.

بیشتر بخوانید:

توقف خانگی ماشین‌سازی برابر نفت مسجدسلیمان

وی ادامه داد: تیم حریف دفاعی بازی می‌کند، عمق را می‌بندد و ما این اتفاق را پیش‌بینی کرده بودیم و توپ را به کناره‌ها بردیم. چند فرصت نصفه و نیمه روی دروازه حریف ایجاد کردیم اما نفت کناره‌ها را هم بست و این نشان می‌دهد آن‌ها برای گل نخوردن و تساوی به میدان آمده بودند.

خطیبی درباره ناراضی بودنش از نتایج این دیدار گفت: ما به یک مهاجم تمام کننده نیاز داریم و در این قسمت مشکل داریم. هر روز در بحث گلزنی تمرینات ویژه‌ای داریم. من هنوز بابت شکست برابر فولاد ناراحتم. ۲ بار این دیدار را تماشا کردم و کیفیتی که در مقابل فولاد ارائه دادیم، خیلی بالا بود و از همه لحاظ برتر بودیم. همه گفتند فولاد ما را برد اما هیچکس از کیفیت فنی تیم ما حرف نزد و من از این موضوع ناراحتم. تیم ما در مالکیت‌ها، موقعیت‌ها و پاس‌ها برتر از حریفان است اما متاسفانه هیچ‌کس به این‌ها توجه نمی کند. از لحاظ فوتبالی جزو ۳ یا ۴ تیم برتر ایران هستیم. من این تیم را برای سال‌های آینده بسته‌ام و در خط حمله یکی از بهترین تیم‌های لیگ خواهیم بود.

سرمربی ماشین‌سازی درباره هدف تیمش گفت: تیم ما نه برای قهرمانی و نه برای فرار از سقوط بسته شده است. من در ابتدای فصل هم گفتم که ما جزو ۱۰ تیم برتر فصل خواهیم بود. به جز یک دیدار، برابر همه حریفان‌مان بهتر بودیم که این کیفیت فوتبال ما و تلاش بازیکنام را نشان می‌دهند. در دیدار با استقلال و شهرخودرو هم تیم برتر زمین بودیم. باید نواقص‌مان در زمین را برطرف کنیم. فولاد ۳۰یا ۴۰ میلیارد هزینه کرده است اما تیم ما ۱۰ میلیارد هزینه کرده و هدفش سرمایه‌گذاری برای آینده است. امسال برای ۱۰ تیم برتر می‌جنگیم و سال آینده این تیم سهمیه آسیا کسب خواهد کرد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس